וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסביב לעולם בדקה | בפה פעור: התגובה לאודישן הפכה ללהיט ויראלי

4.1.2016 / 15:00

חדשות החוץ בדקה. מיכל רשף מגישה לכם מאולפן וואלה! NEWS את כל מה שצריך לדעת ב-60 שניות. צפו במהדורה

מערכת וואלה!

על רקע המתיחות בין הסונים לשיעים לאחר הוצאתו להורג של איש הדת השיעי הבכיר נימר באקר א-נימר בערב הסעודית, ריאד הודיעה על ניתוק היחסים הדיפלומטיים עם איראן. זאת, לאחר תקיפת השגרירות הסעודית בטהראן. בחריין הכריזה על צעד דומה.

תקנות חדשות נכנסו היום לתוקפן בשבדיה, במטרה למנוע כניסת מהגרים למדינה. על פי הנהלים החדשים, כל מי שמבקש לעבור מדנמרק לשבדיה יתבקש להציג תעודת זהות – לראשונה מאז 1950. כך, למעשה, מבקשי מקלט שמעמדם לא הוסדר לא יוכלו להיכנס למדינה.

נחשף שער הגיליון המיוחד של כתב העת "שרלי הבדו", שיתפרסם ביום רביעי הקרוב לציון שנה לטבח במערכת העיתון בפריז. השער מציג דמות של אל מזוקן נושא קלצ'ניקוב ומכוסה בדם, ולצדו הכיתוב: "שנה אחרי, המחבל עדיין נמלט".

ג'וש סונדרס בן ה-21 הפך לסנסציה אינטרנטית, לאחר שנתפס במצלמות של התכנית "Australia's Got Talent" בתגובה נרגשת במיוחד לאחד מהאודישנים. "זה היה ספונטני לגמרי, בכלל לא ידעתי שאני מצולם", הסביר בריאיון סונדרס, שתגובתו הפכה לפרומו הרשמי של העונה החדשה.

ומעט ממזג האוויר בעולם: רעידת אדמה בעוצמה של 6.8 דרגות בסולם ריכטר הורגשה הלילה בצפון-מזרח הודו, סמוך לגבול עם מיאנמר. עד כה דווח על כעשרה הרוגים ונזק רב נגרם לבניינים באזור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully