וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ה"מכשפה" שניבאה את עליית דאעש עם תחזית נוראית ל-2016

5.1.2016 / 10:09

המכשפה העיוורת המתה שחזתה את אסון התאומים, הצונאמי בתאילנד והתקיפה של דאעש הזהירה שב-2016 העולם, כפי שהכרנו אותו, יחדל מלהתקיים. מאחר שצדקה ב-85% מהתחזיות שלה - אולי הגיע הזמן שנתחיל לארוז

צילום מסך

באבה ואנגה, הידועה בכינויה "נוסטרדמוס של חבל הבלקן", נחשבה לאחת הנשים האהובות בבולגריה בשל יכולתה לחזות מראש אסונות. אחרי שחזתה את אסון התאומים, הצונאמי בתאילנד, אסון הצוללת קורסק, מותה של הנסיכה דיאנה והעלייה של דאעש - ועל פי הדיווח ב"דיילי מייל", החיזיון הבא שלה, זה שיקרה השנה, הוא האסון הנורא מכל וזה עוד בלשון המעטה. אנשים, תתחילו לארוז.

המכשפה העיוורת המתה שהלכה לעולמה ב-1996 בגיל 85, חזתה אירועים גדולים בהיסטוריה. ב-1989 היא חזתה את אסון התאומים כשאמרה: "האימה, האימה! האחים האמריקאים יפלו לאחר שיותקפו על ידי ציפורי ברזל. הזאבים ייללו בערבה ודם חפים מפשע יישפך" וב-1980 חזתה את אסון הצוללת קורסק כשאמרה: "קורסק תתכסה במים וכל העולם יבכה עליה". החיזיון המשמעותי ביותר שלה, והנורא ביותר עבורנו, מתייחס לשנת 2016, אז לטענתה העולם כפי שאנחנו מכירים אותו ייחדל מלהתקיים. לדבריה, ב-2016 מוסלמים קיצוניים ישתמשו בלוחמה כימית נגד אירופה, יפלשו אליה ועד סוף השנה, היבשת תחדל מלהתקיים. עוד הוסיפה שב-2043 תוקם מדינה איסלאמית (ח'ליפה) כשרומא במרכזה.

אישה עיוורת שחזתה את דעאש. צילום מסך
המכשפה העיוורת שנבאה את עלייתה של דאעש/צילום מסך

כשהייתה בחיים, סיפרה ואנגה שבצעירותה היא נסחפה בשערה לשדה נטוש ונמצאה רק כמה ימים לאחר מכן כשהיא מבוהלת ואינה מסוגלת לפקוח את עיניה. מאז המקרה הדרמתי ההוא, סיפרה ואנגה שהיא מסוגלת לתקשר עם יצורים בלתי נראים המאפשרים לה לקרוא אנשים, כשלדבריה, היא מסוגלת לראות את תולדות חייו של כל אדם שעומד מולה. אנחנו קצת הרבה מאוד בלחץ עכשיו.

עוד באותו נושא

הרשת סוערת: המכשפה העיוורת המתה שחזתה את התקיפה של דאעש

לכתבה המלאה

עוד בנושא:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully