וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחזיר בתשובה: "חילוניות הצטלמו ערומות בפני הנאצים, ודתיות - לא"

24.12.2015 / 22:30

יוסי מזרחי, רב פופולרי שמרצה בפני חוזרים בתשובה, הסביר באחת מהרצאותיו האחרונות כי "החילוניות עמדו ערומות לחלוטין מול הצלם, כשהדתיות חברו יחד כדי שלא יוכלו לצלמן". חוקר שואה בכיר: "בליל וולגארי, מעוות חסר כל בסיס עובדתי"

צילום: מתוך דף הפייסבוק "המחרטטים בתשובה"

הנשים החילוניות בשואה הצטלמו בעירום עבור הנאצים לפני שנכנסו לתאי הגזים - כך אמר המחזיר בתשובה הפופולרי, הרב יוסי מזרחי, בהרצאה שהעביר לאחרונה באנגלית. לדבריו, הנשים הדתיות עמדו במעגל צפוף כדי שהנאצים לא יוכלו לצלם אותן. ואולם, חוקרי שואה סבורים כי טענותיו של מזרחי לא מתיישבות עם ההיסטוריה, מאחר שנאצים כלל לא צילמו נשים או גברים בכניסה לתאי הגזים.

"בזמן השואה, כשהנאצים לקחו את כל הנשים היהודיות לתאי הגזים, הם צילמו את כל מה שהם עשו כפי שאתם יכולים לראות היום במוזיאונים", סיפר מזרחי בהרצאה שאף עלתה לרשת. "היו שני סוגים של נשים יהודיות, הדתיות והחילוניות. הנשים הדתיות כולן חברו יחד, הפנו את פניהן פנימה, כדי שהנאצים לא יוכלו לצלם אף אחת מהן ערומה. הן פנו כדי שיוכלו לכסות זו את זו, כדי שתמונת עירום שלהן לעולם לא תוצג בשום מקום".

עוד בוואלה! NEWS:
חתונת השנאה: הרמטכ"ל הורה לבדוק אם חיילי צה"ל השתתפו באירוע
מקורות ביטחוניים בטורקיה: מקווים לרכוש מישראל מערכות ביון מתקדמות
לאחר הפרישה: ח"כ לשעבר ינון מגל נחקר באזהרה בחשד למעשים מגונים

הרב יוסי מזרחי על פריצות של נשים חילוניות בשואה. ספק 500
"זה הבדל בין אדם שיש לו אלוהים בחייו לבין אדם שאין לו". מזרחי בעת ההרצאה/ספק 500

הרב מזרחי המשיך ותיאר כי לעומתן, הנשים החילוניות, ש"בכו כי ידעו שהן הולכות למות... עמדו ככה עירומות לחלוטין מול הצלם. הן חשבו 'אני לא רוצה למות, למי אכפת, שישימו את התמונה שלי ככה מול כל העולם'". מסקנתו של המחזיר בתשובה הייתה כי "זה ההבדל בין אדם שיש לו אלוהים בחייו לאדם שאין לו".

ואולם, פרופ' גדעון גרייף, ההיסטוריון הראשי של מכון "שם עולם" לחקר, תיעוד והוראת השואה, הבהיר בשיחה עם וואלה! NEWS כי "לא קרה מקרה כזה בכל תולדות אושוויץ". לדבריו, "לא היו דברים מעולם. הגרמנים מעולם לא צילמו נשים, או גברים, עירומים בפתח תא הגז". הוא הוסיף: "הדובר ממציא עובדות שלא היו ולא נבראו. זהו בליל וולגארי ומעוות, דמיוני וחסר כל בסיס עובדתי. הסרטון מזעזע, זוועה חיה כזו לא ראיתי כבר הרבה זמן".

מזרחי, בן 46, הוא חוזר בתשובה בעצמו שנטש את עיסוקיו השונים לטובת הרצאות החזרה בתשובה, אותן הוא מעלה לרשת. בעבר עורר סערה כשהעלה לרשת סרטון שבו הסביר שמכיוון שהדין של בהמה שנאנסה הוא מוות, הדין של אישה שפיתתה מישהו הוא "על אחת כמה וכמה". לגולשים שטענו כי מדובר בהסתה לרצח נשים, ענה אז מזרחי: "דבריי הוצאו מהקשרם".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

מזרחי בתגובה: "דבריי סולפו, מדובר בהוצאת דיבה"

בתגובה לדברים מסר מזרחי: "אני אמרתי 'צולמו' ולא 'הצטלמו', ויש הבדל. הכותרת סולפה ומדובר בהוצאת דיבה על שמי. הטענות שהנאצים לא צילמו יהודיות בעירום לפני שרצחו אותם היא טיפשות שאין כדוגמתה, הרי כל המוזיאונים מלאים בתמונות האלו.

"במשך הדרשה המלאה, שחתכו ממנה קטע קטן, אני מחיתי על הצגת תמונות של קורבנות שנרצחו תוך ביזוי זכרן ואמרתי שאם הן היו מהמשפחה של מעצבי המוזיאונים, הם לא היו מעזים לשים תמונות עירום של הוריהם. רצו בכל מחיר להציג מצג שוא, לפיו אני ביזיתי את קורבנות השואה בכוונה תחילה. זהו שקר גס שאין בו אפילו שמץ של אמת. אני דורש התנצלות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully