וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאחר אזהרת נסראללה: חקלאים בגבול לבנון הונחו לא להתקרב לגדר

23.12.2015 / 14:47

יומיים לאחר שמזכ"ל חיזבאללה אמר כי ארגונו יגיב לחיסול סמיר קונטאר "בזמן ובמקום שנראה לנכון", הנחה צה"ל את החקלאים באזור מטולה שעל הגבול לא להתקרב לגדר המערכת ולהנחות גם את עובדיהם לפעול כך

עריכה: טל רזניק

(נסראללה: "נגיב לרצח קונטאר בזמן ובמקום שנבחר")

צה"ל הנחה היום (רביעי) את החלקאים באזור מטולה שבגבול לבנון שלא להתקרב לגדר המערכת. על פי הודעת הצבא, "חל איסור מוחלט לנוע על ציר המערכת". עוד נמסר כי ייתכן שההנחיה תישאר בתוקף למשך הימים הקרובים. החקלאים נתבקשו להיערך בהתאם ולהעביר לכלל העובדים, הקבלים והפקחים את ההנחיות.

ההודעה לחקלאים מגיעה שלושה ימים לאחר ששלוש קטיושות התפוצצו בשטח פתוח בגליל המערבי. הירי, ביום ראשון, הגיע לאחר חיסולו של בכיר חיזבאללה סמיר קונטאר הלילה בפרבר של דמשק. על פי הדיווחים, חיל האוויר תקף בניין בן שש קומות שבו שהה קונטאר בפרבר של דמשק, ג'רמאנא, בעת שהתקיים בו מפגש בכירים של ארגוני טרור העוסקים בישראל.

עוד ידיעות בוואלה! NEWS:
פצוע אנוש ושניים קשה בפיגוע דקירה בירושלים; שני המחבלים חוסלו
העליון דחה את הערעור והרשיע את רומן זדורוב ברצח תאיר ראדה
הסערה הבאה? הצעת חוק חדשה קוראת לאפשר ליהודים להתפלל בהר הבית

גבול ישראל לבנון, 21 בדצמבר 2015. מאיר וקנין, מערכת וואלה! NEWS
גדר הגבול עם לבנון/מערכת וואלה! NEWS, מאיר וקנין

ביום שני נאם מזכ"ל חיזבאללה חסן נסראללה על גבי מסכי ענק בדאחייה, מעוז הארגון שבביירות, בתום הלווייתו ההמונית של סמיר קונטאר, שחוסל במתקפה אווירית בדמשק שיוחסה לישראל. "אנו מטילים על האויב הישראלי את האחריות להתנקשות בסמיר קונטאר", אמר נסראללה והדגיש: "אנו נממש את זכותנו להגיב על ההתנקשות בכל מקום ובכל זמן ואופן שנראה לנכון".

"ישראל חיסלה את קונטאר באמצעות ירי טילים מדויקים ביותר", הוסיף מזכ"ל הארגון השיעי. "מטוסי קרב של האויב הישראלי הפציצו בניין שבו התגוררו קונטאר ואחרים". לדבריו, "מיום ששוחרר מהכלא היה קונטאר על הכוונת של ישראל. ההתנקשות הזו משרתת אך ורק את האינטרסים של ישראל, וכל דיבור על גורם אחר שאחראי לחיסול חסרות כל בסיס".

הלווייתו של סמיר קונטאר בדאחייה, מעוז חיזבאללה בביירות. רויטרס
הלווייתו של קונטאר, השבוע/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully