וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רקטה שנורתה מעזה התפוצצה בשטח הרצועה ליד הגדר; אין נפגעים

17.12.2015 / 18:37

הרקטה נפלה בשטח הרצועה ליד הגדר עם רצועת עזה. לא נגרם נזק. טרם השיגור, נשמעה התרעת "צבע אדום" ביישובי המועצה האזורית שער הנגב. בתחילת השבוע רקטה נוספת התפוצצה בשטח פתוח בסמוך לגדר

כיפת ברזל אשקלון

(ספטמבר: כיפת ברזל יירטה רקטה שנורתה מעזה בשמי חוף אשקלון)

רקטה שנורתה מרצועת עזה התפוצצה הערב (חמיש) בשטח פתוח ברצועה, בסמוך לגדר המערכת בשטח המועצה האזורית שער הנגב. אין נפגעים ולא נגרם נזק. בטרם הנפילה נשמעה התרעת "צבע אדום" ביישובי המועצה.

ביום ראשון רקטה שנורתה מרצועת עזה התפוצצה בשטח ישראל בסמוך לגדר המערכת. לא היו נפגעים ולא נגרם נזק. עם שיגורה, נשמעה התרעת "צבע אדום" בשדרות, במכללת ספיר וביישובים ניר עם, איבים וגבים שבמועצה האזורית שער הנגב. כוחות הביטחון פתחו בסריקות על מנת לאתר את שרידי הרקטה.

שיגור רקטה מעזה לעבר ישראל 29 ביולי 2014. רויטרס
שיגור רקטה מרצועת עזה/רויטרס

לפני כחודש רקטה ששוגרה לעבר ישראל מרצועת עזה נפלה בשטח פתוח במועצה האזורית אשכול. לא היו נפגעים או נזק, וכוחות צה"ל סרקו את האזור בחיפוש אחר הרקטה. לא נשמעה אזעקת "צבע אדום" בטרם הנפילה.

ימים אחדים לפני כן, שוגרה רקטה נוספת משטח רצועת עזה לעבר ישראל, וגם היא נפלה באזור אשכול, ככל הנראה בסמוך לגדר המערכת. עם זאת, לא היה ברור אם הרקטה התפוצצה בשטח ישראל או שבמדובר בשיגור כושל והרקטה נפלה בשטח הרצועה. טרם השיגור לא נשמעה אזעקת "צבע אדום" ביישובי עוטף עזה, משום שהרקטה נפלה בסמוך לגדר. לא היו נפגעים או נזק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully