וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוכמת ההמון: חומרי חקירה שותפו ברשת כדי לאתר חשודים בשוד

26.11.2015 / 8:29

שלושה חשודים תועדו שודדים 3,500 דולר - כספי הפנסיה של קשישה שיצאה מהבנק. בתיעוד מצלמות האבטחה הבחינו השוטרים בחשודים אך לא הצליחו לזהות אותם. לפיכך, החליטו לשתף את הציבור בחקירה ולהיעזר בו

עריכה: גדי וינסטוק

משטרת תל אביב שיתפה ברשתות החברתיות ובקבוצות הווטסאפ חומרי חקירה, הכוללים סרטונים ממצלמות אבטחה, בניסיון לאתר שלושה אלמונים החשודים בשוד קשישה בתל אביב בתחילת השבוע. המשטרה פנתה לציבור לאחר שלא הצליחה לזהות את השלושה ששדדו 3,500 דולר כספי פנסיה מבת 84 עת שיצאה מסניף בנק בתל אביב ביום שני האחרון.

עד עתה, נחשפו לחומרי החקירה כחצי מיליון גולשים והמשטרה החלה לקבל מידע רב על אודות חשודים פוטנציאלים. עם זאת, המשטרה טרם הצליחה לשים ידה על החשודים.

עוד ידיעות בוואלה! NEWS:
בצל פרשות המין: המפכ"ל החדש מתכנן למנות ניצב לטיפול בענייני משמעת במשטרה
ניצב נחקר במשך 7 שעות במח"ש בחשד להטרדה מינית של שוטרת
הרב ברלנד הדרוש לחקירה השיג דרכון דיפלומטי - המעניק חסינות

המשטרה מבקשת את עזרת הציבור בניסיון לאתר חשודים בשוד קשישה בתל אביב. ספק 500
החשוד עוצר את הקשישה ביציאתה מהבנק. תיעוד מצלמות האבטחה/ספק 500

על פי החשד, ביום שני האחרון שלושת חברי הכנופיה עקבו אחר הקשישה, לבנה דבח, שצעדה בעזרת הליכון לסניף הבנק ליד ביתה. בעת ההמתנה בסניף, כך עולה מתיעוד מצלמות האבטחה, אחד מחברי הכנופיה וידא שדבח אכן מושכת את הכסף - קצבת הפנסיה שלה לשלושת החודשים הקרובים.

לאחר מכן, כשיצאה דבח מסניף הבנק לכיוון ביתה, ניגש אליה חבר אחר בכנופיה ואמר לה שנפל לה כסף מהתיק. היא התכופפה להרים שטר, ואז על פי החשד, גנב החשוד את ארנקה עם כל כספי הפנסיה.

"מה שהם עשו לאימא שלי זה מעשה נבזה. אפילו בבתי הכלא האסירים סולדים ממעשה שכזה", אמר מיקי כהן, בנה של דבח. "הם הפושעים הכי בזויים בחברה הישראלית", הוסיף.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

"מאמינים שהציבור עשוי לסייע לנו להגיע לחשודים בזמן קצר"

אחרי האירוע התלוננה הקשישה במשטרת מרחב ירקון ונפתחה חקירה בנושא. החוקרים צפו במצלמות האבטחה והבחינו בחשודים, אולם לא הצליחו לאתר את זהותם. בצעד חריג, החליט מפקד מרחב איילון ניצב-משנה נתן בוזנה להפיץ את סרטוני התיעוד ברשתות החברתיות של המשטרה כדי לנסות ולקבל מהציבור סיוע בחקירה.

"מדובר באירוע חמור", אמר בוזנה, "אנחנו מאמינים שהציבור עשוי לסייע לנו להגיע לחשודים בזמן קצר ולכן החלטנו לשתף אותו במידע ברשתות החברתיות ובקבוצות הווטסאפ".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully