וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנהל אגף בשיבא נעצר בחשד להסתה לביצוע פיגועים נגד יהודים

15.11.2015 / 13:33

צעיר בן 26, שעובד זה תשע שנים בבית החולים ואחראי על עובדי הניקיון במוסד הרפואי, נעצר על ידי חוקרי מרחב ציון בחשד שגם הסית אנשים נוספים לפעולות טרור. פרקליטו: "מדוע עוצרים אותו בפני מעסיקיו?". מעצרו הוארך ביומיים

בית החולים שיבא תל השומר, מאי 2015. ראובן קסטרו
העובד נעצר לנגד עיני חבריו. בית החולים שיבא בתל השומר/ראובן קסטרו

חוקרי מרחב ציון שבירושלים עצרו את מנהל אגף הניקיון בבית החולים שיבא בתל השומר בחשד שאיים להוציא לפועל פיגועים. החשוד, בן 26, אחראי מתוקף תפקידו על כלל עובדי הניקיון במוסד הרפואי. לטענת המשטרה, הגיע לידיה חומר מודיעני ולפיו החשוד הסית בקרב העובדים ובסביבתו הקרובה, וקרא להם לבצע פיגועים נגד ישראל. הוא נעצר לנגד עיני עמיתיו לעבודה והועבר לחקירה בימ"ר. בית המשפט השלום בירושלים האריך היום (ראשון) את מעצרו ביומיים.

המשטרה ביקשה להאריך את מעצרו בחמישה ימים. במהלך הדיון אמר נציג המשטרה, רס"ר ניר בן חיים, כי "לפי החשד, החשוד היה מעורב בהסתה של אנשים ממניע גזעני לביצוע פיגועים נגד יהודים".

מנגד, פרקליטו טען כי מדובר בעובד ותיק שמעצרו היה מיותר ומוגזם. "מדובר בבחור בן 26 שמפקח על עובדי ניקיון בבית החולים תל השומר. הוא עובד שם כבר תשע שנים. מדוע הולכים למקום עבודתו ועוצרים אותו בפני כל מעסיקיו, כאשר אין לו שם שום בעיה עם אף אחד ויש לו יחסים טובים עם הסובבים אותו? יש לו מעמד כמנהל ומפקח על כל עובדי ניקיון. המעצר לא רק פגיעה בחירותו, אלא פגיעה בעיסוקו", אמר בא כוחו של החשוד.

לקריאה נוספת:
נעצר המחבל שרצח אב ובנו בפיגוע הירי בדרום הר חברון
ביטאון ש"ס: הפיגועים בירושלים - בגלל חילול שבת בעיר
עימותים בגדה: פלסטיני ניסה לחטוף נשק מחייל ונורה למוות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully