וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המהדורה המקומית - חדשות הדרום 9.11.15

גילוי עריות גורם לטלטלה במשפחה, כיצד אמורים לפעול ההורים במקרה שבו ילד אחד פוגע מינית באחיו? מדוע עצר משרד החינוך את התקציבים החיוניים להפעלת בית הספר הדמוקרטי בערד הדחיה ריקוד בדואי מסורתי חווה תחייה מחודשת ונדב אזולאי הבאר שבעי בדרך לאלבום שלישי

מערכת וואלה!

את קשר השתיקה שאופף משפחות בהן מתבצע גילוי עריות קשה בדרך כלל להפר. זה קשה עוד יותר כשמתברר שהפגיעה המינית היא לא בין ההורים לילדיהם אלא בין האחים במשפחה. כשלושים אחוזים מהפניות שהגיעו בשנתיים האחרונות למרכז ענב"ל – מרכז טיפולי לילדים ונוער נפגעי תקיפה מינית בבאר שבע הם מקרים שכאלה.

אי עמידה בנהלים של משרד החינוך עלולה להביא לסגירת בית הספר הדמוקרטי בערד. על פניו סיבה מוצדקת אלא שכאן מדובר בדרישה לשלם הפרשי שכר למורים שכלל לא מעוניינים בהחזרי הכספים אלא בהמשך הפעלתו של בית הספר. נכון לעכשיו עצר המשרד את העברת התקציבים לבית הספר והוא עלול להיסגר.

אחרי שנים של דעיכה ריקוד הדאחי?ה הבדואי חוזר לחיים.
מדובר בשורת גברים שרוקדת למילותיו של משורר שמאלתר את הטקסטים תוך כדי ריקוד וזה עשוי להימשך שעות ארוכות. מי שהחזירו אותו למרכז הבמה הם דווקא הצעירים שמבקשים כעת להחיות גם באמצעותו את המורשת הבדואית

את אלבום הבכורה הוא הקליט פעמיים, ככה זה כנראה כשאתה בעלים של אולפן הקלטות. וככזה נדב אזולאי הוא דמות מפתח בסצינה המוסיקלית בבאר שבע, אחרי היעדרות הוא חוזר כעת אל הבמה בסיבוב הופעות שייפתח בסוף השבוע בעירו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully