וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צעיר ירושלמי חשוד באונס שמונה ילדות באינטרנט

4.11.2015 / 14:45

על פי החשד נהג הצעיר לשוחח עם הילדות בצ'טים על תכנים מיניים ואף ביקש מהן לבצע אקטים מיניים. מעצרו הוארך בחמישה ימים, המשטרה מנסה לברר אם ביצע עבירות כלפי ילדות נוספות

הובלת עצור באזיקים בבית המשפט. נועם מושקוביץ
הובלת עצור באזיקים בבית המשפט/נועם מושקוביץ

צעיר ירושלמי נעצר אתמול (שלישי) על ידי חוקרי נוער חשיפה ביחידה המרכזית (ימ"ר) ירושלים בחשד לשידול, בעילת ואונס של שמונה ילדות בנות שמונה עד 13 באינטרנט. לפי חשד המשטרה, נהג הצעיר לשוחח עם ילדות בצ'טים על תכנים מיניים. בין היתר שוחח איתן על חיי המין שלהן ואף ביקש מהן לבצע אקטים מיניים. במקביל לחקירתו החרימו החוקרים את מחשבו האישי על מנת לברר האם מדובר בתופעה רחבה והאם ביצע עבירות דומות כלפי ילדות נוספות.

היום הובא הצעיר להארכת מעצרו בבית משפט השלום בירושלים. במהלך הדיון ביקש נציג המשטרה, רב סמל ראשון ניר בן הרוש, להאריך את מעצרו של הצעיר בשישה ימים. "המשיב נעצר בעקבות פעילות של נוער חשיפה בחשד לבעילת קטינה מתחת לגיל 14", אמר בן להרוש.

עוד בוואלה! NEWS:
"מחכים עם בלוני גז": המתבצרים בבית הכנסת מאיימים להילחם
תיעוד: כך סוכל ניסיון לשחד סוהר ולהעביר סמים לאסיר בכלא בדרום
אובך כבד ורוחות עזות: זיהום אוויר חמור עד פי 20 מיום רגיל

בא כוחו, עו"ד ניק קאופמן, אמר מנגד כי לא הוגשה תלונה נגד הצעיר וכי הוא נעצר במסגרת פעולה יזומה של המשטרה. "רוב פעולות החקירה שיבוצעו בתיק זה יהיו טכניות", אמר. "פעולות כמו חדירה למחשב, חיפוש בקבצים ומחקר תקשורת. מדובר במשיב שאין לו עבר פלילי, הוא חולה אפילפסיה וגר עם הוריו".

עו"ד קאופמן ביקש לשחרר את החשוד לביתו, אולם השופט דוד שאול גבאי ריכטר החליט להאריך את מעצרו בחמישה ימים. "העובדה שמדובר בחשדות לניסיון עבירות מין בקטינים באופן שיטתי, מקים מסוכנות רבה במיוחד כשהעבירות מבוצעות באמצעי תקשורת אלקטרוניים שקיים לגביהם קושי מובנה להגן על קטינים שטרם הגיעו לגיל ההבנה ביחס למותר ולאסור, ביחס לבטוח ולמסוכן", קבע השופט. "חשש זה גובר שעה שעבירות רבות מבוצעות תחת עיניהם הפקוחות של ההורים אשר סבורים כי ילדיהם יושבים בטוחים בבית וחוסים תחת אשליית ביטחון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully