וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החברים החדשים של יגאל עמיר בכלא: אנס ועבריין שהורשע בחטיפה

26.10.2015 / 0:26

רוצח ראש הממשלה, שנושא בימים אלו עונש מאסר עולם באגף הפרדות בכלא רימונים, רשאי לטייל בחצר וללמוד גמרא מדי יום בליווי אסיר נוסף. מי שנבחרו למשימה אחרי בדיקות של שב"ס הם עבריין מין וגבר שהורשע בעבירות אלימות

עריכה: מתן חדד

יגאל עמיר, רוצח ראש הממשלה יצחק רבין, נושא בימים אלו עונש מאסר עולם באגף הפרדות של כלא רימונים בשרון. כחלק מתנאי המאסר הוא רשאי לצאת לטיול בחצר הכלא וללמוד מדי יום - אך בליווי אסיר נוסף.

בשירות בתי הסוהר (שב"ס) איתרו שני אסירים שיהיו מוכנים לקחת על עצמם את משימת החברות עם רוצחו של ראש הממשלה – עבריין מין שהורשע באונס וגבר שנאסר בגין חטיפה. השניים עברו את הבדיקות הנדרשות ומדי יום מארח אחד מהם חברה לעמיר. התורנות כוללת התרעננות בחצר במשך שעה וחצי ולימודי גמרא במשך שעתיים.

תנאי המאסר של עמיר כוללים הקלות נוספות. בין היתר, הוא זכאי לפגוש אחת לשבועיים חמישה מבני משפחתו או חבריו, במסגרת סבב הביקורים. עם זאת, הוא לא נכלל בסבב החופשות ממתקן הכליאה.

לקריאה נוספת:
הלילה ששינה את כללי המשחק בשב"כ
בתו של רבין: "דם שוב נשפך, ארצי שינתה את פניה"

כתבה בהקרנת הבכורה של הסרט "אל סף הפחד". עידו שחם
רשאי לטייל בחצר וללמוד גמרא. עמיר/עידו שחם

בתוך כך, פרסם היום מכון הסקרים "מסקר" את תוצאות סקר מיוחד שנערך בקרב המגזר הדתי-לאומי לציון 20 שנה לרצח. משקלול התשובות עולים ממצאים מטרידים מאוד, ובראשם העובדה כי כ-55% מהנשאלים סבורים שעמיר לא רצח את רבין.

בסקר, שנערך בקרב מדגם של 480 משתתפים, השיבו 68% מהנשאלים כי יש לקצוב את עונשו של עמיר, המרצה מאסר עולם. 73% סברו שישנם גורמים אחרים העומדים מאחורי הרצח, ושעמיר לא עשה זאת לבדו. ושלא רק איש אחד כיגאל עמיר.

(פרסום ראשון: 20:26)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully