וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרשת הפדופיליה בנחלאות: צפו במסיבת הפרידה מהחסיד שתקף קשישה

25.10.2015 / 12:20

רגע לפני שהוא נכנס לשנה וחצי בכלא, ערכו חבריו של הגבר, שתקף אישה בת 72 בחשד כי הייתה מעורבת בתקיפת ילדיו, מסיבת פרידה חשאית. בתיעוד שהגיע לוואלה! NEWS נראים עשרות חבריו חוגגים בריקודים

צילום מסך

לפני יותר מארבע שנים הסעירה פרשת פדופיליה את הקהילה החרדית בשכונת נחלאות בירושלים. המשטרה עצרה שלושה חשודים במעשה, אך בקרב תושבי האזור נפוצה השמועה כי קשישה חרדית בת 72 מעורבת במעשים – ותקפו אותה. היום (ראשון) ייכנס לכלא אחד מתוקפיה - אב לשישה ילדים שנפגעו מינית בפרשה.

הפרשה התפוצצה בשנת 2011 והסעירה את המדינה. במשטרה סבורים כי עשרות נפלו קורבן לתקיפות מיניות, בהם ילדים בגן חובה. בקהילה החרדית בשכונה חשדו כי הקשישה תקפה את הילדים וסייעה לפדופילים לבצע את זממם במרתף נסתר בביתה.

הרב משה שפירא, דמות רבנית מוכרת ובעלת השפעה בחוגים החרדיים בירושלים, הורה לארבעה מחסידיו לתקוף את האישה. "צריך פשוט להכות אותה עד לאשפוז", הסביר להם. ארבעה גברים שילדיהם הותקפו מינית בפרשה וחשו "שעולמם חרב עליהם" נכנסו לדירתה של הקשישה והכו אותה בכל חלקי גופה. הם כפתו אותה באזיקונים והלמו בה עד שרגלה נשברה.

עוד על הפרשה:
אישום: תקפו בת 70 מכיוון שחשדו כי היא פדופילית
פרשת הפדופיליה בנחלאות: אחד הנאשמים זוכה מאונס

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ירצה שנה וחצי מאחורי סורג ובריח. התוקף חוגג/מערכת וואלה!, צילום מסך

אחד התוקפים ייכנס היום לכלא, כאמור, לאחר שבית המשפט קבע כי הוא היה בין המובילים באירוע. הוא ירצה עונש מאסר של שנה וחצי בכלא מעשיהו. זאת, בעוד ההליכים המשפטיים נגד הרב שפירא עוכבו בשל מצבו הרפואי הירוד.

לקראת המאסר, עשרות חבריו של התוקף מהישיבה שבה הוא לומד ערכו לו מסיבת פרידה ביום חמישי האחרון. באולם אירועים חרדי בבירה התכנסו רבנים וחברים תחת הכותרת "כנס תמיכה וחיזוק באסיר שפעל למען אמונת וקדושת ישראל". בתיעוד בלעדי שהגיע לוואלה! NEWS הם נראים חוגגים בריקודים ומפארים בנאומים את מעשיו למען ילדיו.

האב לקח בעבר אחראיות מלאה על מעשיו והביע חרטה עמוקה על מעורבותו בהם. לדבריו, הוא חש תסכול עצום ומתמשך נוכח אוזלת היד של הרשויות, שהתקשו לטפל בתופעה. אב נוסף שהורשע בתקיפת הקשישה נשפט לשישה חודשי מאסר אותם המיר לעבודות שירות.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מסיבת הפרידה, שהתקיימה בנוכחות עשרות חברים/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully