וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"המלחמה האמיתית עוד לא התחילה": לראשונה - דאעש במסר בעברית לישראל

23.10.2015 / 9:26

הארגון פרסם סרטון חדש בו נראה פעיל בסוריה רעול פניו, לבוש מדים ואפוד ואוחז בכלי נשק. "כל מה שהיה לכם קודם נקרא משחק ילדים", הוא אומר, "נבטיח לכם שבקרוב לא יישאר אפילו יהודי אחד בירושלים ובכל רחבי הארץ"

יוטיוב

לראשונה: ארגון הטרור "המדינה האיסלאמית" פנה בסרטון שפורסם הלילה (שישי) בשפה העברית לאזרחי ישראל, ובו אחד מהלוחמים מאיים כי דאעש לא יפסח על חיסול יהודים. "זו הודעה חשוב לכל היהודים – האויב הראשון של המוסלמים", הוא אומר הפעיל בפתח הסרטון כשפניו מכוסות, והוא לבוש מדים ואפוד ואוחז בכלי נשק. "המלחמה האמיתית עוד לא התחילה. כל מה שהיה לכם קודם נקרא משחק ילדים", המשיך.

"תעשו מה שבא לכם בינתיים, עד שנגיע אליכם ואז נחייב אתכם פי עשרה, על הפשעים שעשיתם", איים. בהמשך, הבטיח בשם הארגון כי "בקרוב לא יישאר אפילו יהודי אחד בירושלים ובכל רחבי הארץ. נמשיך הלאה עד שנעביר את המחלה הזאת מכל העולם".

פעיל דאעש בסרטון לישראל 23 אוקטובר 2015. יוטיוב, צילום מסך
"תראו מה קרה לכם מכמה דריסות ודקירות מהאחים שלנו בפלסטין"/צילום מסך, יוטיוב

נוסף להפחדה, מהות הסרטון היא עידוד גל הטרור שפוקד את המדינה בעת האחרונה. "תראו מה קרה לכם מכמה דריסות ודקירות מהאחים שלנו בפלסטין", המשיך הפעיל בנאומו. "התהפכתם על הראש שלכם ופחדתם מכל נהג שנוסע מהר. אפילו פחדתם מכל אדם שתופס משהו ביד. מה יקרה לכם, אינשאללה, כשיגיעו אנשים מכל מקום בעולם כדי לשחוט אתכם ולזרוק אתכם לזבל. את הגבולות מסייקס פיקו לא יישארו הרבה זמן. כמו שהסרנו אותם בין סוריה לעיראק כך נסיר אותם בין סוריה לירדן ובין סוריה לפלסטין".

את דבריו מסכם הדובר בסרטון בכך ש"אלו לא סתם דיבורים באוויר, מתקדמים אליכם מכל מקום. מצפון ומדרום, מדמשק ומקהיר. מכל רחבי העולם נבוא אליכם לחסל אתכם". לדבריו, "אנחנו רואים את הפשעים שלכם כל היום, והחשבון בינינו מתארך יותר ויותר. אולי אתם חושבים שזה רחוק מדי וקשה, אבל אנחנו חושבים שזה ממש קל". בסיום הסרטון שולף הפעיל סכין מהאפוד ומנופף בו.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
דאעש הוציא סרטון חדש שבו הוא מביע תמיכה בגל הפיגועים. צילום מסך
"ערפו את ראשיהם של היהודים"/צילום מסך

בעת האחרונה הפיצו דאעש כמה סרטונים המיועדים ליהודים. בתחילת השבוע פורסם סרטון המתייחס לגל הטרור ולמתיחות סביב הר הבית ומסגד אל-אקצא. בסרטון קורא אחד מלוחמי הארגון להמשך ב"ג'יהאד נגד היהודים" בכל דרך אפשרית. "ערפו את ראשיהם של היהודים", אמר הלוחם. "הפחידו אותם עם מטעני חבלה, קרעו אותם לרסיסים".

בתחילת הסרטון, שבו מוצגים כמה מזירות הפיגועים שאירעו בשבועות האחרונים בירושלים, סוקר הארגון את ההיסטוריה של המסגד. בסרטון מסופר על המנהיג המוסלמי סלאח א-דין, שהביס את הצלבנים ששלטו על המסגד. בהמשך נטען כי היהודים כבשו את המקום וכי מנהיגי מדינות ערב לא עושים מספיק כדי לשחרר את "אדמת הקודש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully