וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החייל שנרצח בפיגוע בבאר שבע הוא סמל עומרי לוי, בן 19 מהשרון

סמל לוי נורה למוות בידי מחבל בתחנה המרכזית בעיר, שלקח את נשקו לאחר מכן על מנת להמשיך לירות בעוברים ושבים. הודעה נמסרה למשפחתו של החייל, המתגורר במושב שדי חמד שליד כפר סבא. בפיגוע נפצעו 10 בני אדם נוספים, בהם שלושה חיילים במצב קשה

צילום: שי מכלוף, זוהר גואטה; עריכה: מתן חדד

חייל צה"ל בנרצח אמש בפיגוע הירי בתחנה המרכזית בבאר שבע הוא סמל עומרי לוי, בן 19 ממושב שדי חמד שבשרון - כך הותר הלילה (שני) לפרסום. המחבל ירה למוות בלוי, חטף את כלי הנשק שלו, והמשיך לירות לעבר הנוכחים. מלבד לוי, לוחם גולני, בפיגוע נהרג גם אזרח אריתראה שנורה בידי כוחות הביטחון לאחר שנחשד כמחבל. כמו כן, נפצעו עשרה בני אדם נוספים - בהם ארבעה חיילים ששלושה מהם פצועים באורח קשה, ואחד מהם באורח קל.

לוי נרצח אתמול בעת שחזר מרופא בדרכו לגדוד. הלווייתו תתקיים היום בשעה 16:00 במושב שדי חמד.

עוד בנושא:
נקבע מות האריתראי שנורה בשוגג בידי מאבטח שחשד שהוא מחבל
האם כל אדם שנכנס לתחנה נבדק? השאלות הקשות אחרי הפיגוע בבאר שבע
תיעוד: רגעי פיגוע הירי בתחנה המרכזית בבאר שבע

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
המחבל ירה בו, חטף את נשקו והמשיך לירות. סמל לוי/מערכת וואלה!, צילום מסך

זאב פתאל, יו"ר שדי חמד, התראיין לאולפן וואלה! NEWS וסיפר על עומרי והמשפחה. "אבא של עומרי, נעם, הוא סגן מפקד פלוגה במילואים. עומרי, למרות שסבל מבעיות גב, התעקש להתגייס לגולני. היה לו חשוב להתגייס לקרבי. ילד חייכן, מוקף חברים. יש לו שני אחים, בן ובת בני 16".

לדבריו, המושב הוא "מקום קטן מאוד, משפחתי. זה הגיע לכולנו. ישבתי עד השעות הקטנות של הלילה. מחבקים את האחים, תומכים בהם והם מוקפים בחברים כל הזמן. אין מילים, הגורל קשה מאוד".

sheen-shitof

בהנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
זירת הפיגוע בבאר שבע/מערכת וואלה!, צילום מסך

ראש עיריית באר שבע רוביק דנילוביץ' התייחס לפיגוע בעירו וקרא לתושבים שלא לקחת את החוק לידיים. "צריך לתת לכוחות הביטחון לעשות את העבודה, ובמקביל לגלות ערנות", אמר. "צריך לזכור שלא כל התושבים הערבים בישראל הם מחבלים ושאסור להפוך כל ערבי למחבל".

מהמשטרה נמסר כי בסביבות השעה 19:30 התקבל דיווח במוקד משטרת המחוז הדרומי על אירוע ירי בתחנה המרכזית בבאר שבע. מתחקיר ראשוני עולה כי מחבל נכנס לתוך מתחם התחנה והחל לפגוע בכל הנקרה לדרכו בירי ודקירות סכין. שוטרי תחנת באר שבע ששהו במקום חיסלו את המחבל, שזהותלו טרם התבררה.

(עדכון ראשון: 01:30)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully