וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סליחה, טעינו: מסתבר שסוף העולם מתעכב קצת - אבל הוא תיכף בא

12.10.2015 / 9:37

קבוצה נוצרית דתית שטענה שהעולם ייחרב ב-7 באוקטובר - וזה, כפי שאתם רואים - לא קרה - יוצאת בהצהרה "מרגיעה", ומבטיחה שיום הדין פשוט מתעכב קצת בדרך. בלי לחץ, יש לנו את כל הזמן שבעולם

איך יגיע סוף העולם? יש כמה אפשרויות/מערכת וואלה! News. בימוי וקריינות: אביב אברמוביץ'

בסרטון: כבר ב-2012 הצגנו את כל התרחישים האפשריים לסוף העולם

קבוצה נוצרית דתית שגרמה למיליונים להאמין שב-7 באוקטובר בחצות העולם ייחרב - וזה כמובן לא קרה - לא מוכנה להודות שהכל פרי דמיונה - ומודיעה שהסוף הזה שדיברו עליו יגיע כמובטח, רק בעיכוב קל. גם לאלוהים מתברר מותר להגיש מטלות באיחור.

קבוצת eBible המעבירה הרצאות ברשת בנושאי דת, הודיעה בעבר שב-7 באוטוקבר 2015 כולנו נמות. כריס מקאן, מנהל הקבוצה, סיפר ל"גרדיאן" שהעולם ייחרב באש לאחר שאלוהים יחליט מי ממאמיניו יזכה לשרוד את התופת. ב-8 באוקטובר - כשמקאן וחבריו התעוררו ליום חדש על כדור הארץ - מקאן הבין שטעה אך מיהר להרגיע את מאמיניו והודיע שהסוף - כפי שהבטיח - יגיע ממש בקרוב. ירדה לנו אבן ענקית מהלב.

אילוסטרציה של סוף העולם. פליקר, צילום מסך
"לא טעינו. פשוט לא הבנתם נכון". סוף העולם מאחר/צילום מסך, פליקר

"מאחר שעכשיו ה-8 באוקטובר וטעינו בתאריך, יש לומר שלא טעינו כשאמרנו שהסוף יגיע בקרוב", כתב מקאן בהודעה למאמיניו והשווה בין ניבוי סוף העולם לדרך שבה רופא מעריך כמה זמן נותר לאדם החולה במחלה סופנית לחיות. "זה כמו שחולה סופני שורד את 6 החודשים - או השנה - שאמרו לו שנשאר לו לחיות, אך עם זאת, גורלו לא השתנה. הוא עדיין חולה במחלה סופנית. זה עדיין בטוח שהוא ימות מהמחלה שלו. זו רק שאלה של מתי".

קבוצת eBible צפויה כעת להמשיך לחקור את התנ"ך כדי למצוא תאריך חדש ליום הדין. "אני יודע שאלוהים יודע בדיוק מתי הסוף יגיע", סיפר מקאן ל'גרדיאן', "אנחנו נמשיך לחקור את התנ"ך כדי לראות מה עוד נוכל ללמוד ממנו".

עוד באותו נושא

הקבוצה הדתית שמתעקשת: סוף העולם יגיע הלילה בחצות

לכתבה המלאה

עוד ב"אסור לפספס"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully