וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מארגן המסיבה באלנבי 40: "יצאו מפרופורציה, יש אנשים שאוהבים סקס"

9.10.2015 / 8:00

מארגן המסיבה שבה צעירה תועדה מקיימת יחסי מין בפרשה הנחקרת כמעשה אינוס לא מגנה ולא חושש להיחקר. "אינוס? זה כמעט מצחיק. עשתה את זה וזאת בעיה שלה". אם ייקלע שוב למצב כזה, הבהיר: "אני תופס פינה, מזמין בירה ומסתכל"

צילום: מאצ'י הוף עריכה: מתן חדד

מארגן המסיבה במועדון שברחוב אלנבי 40, שבה תועדה צעירה כאשר חמישה גברים מקיימים עמה יחסי מין במסגרת הפרשה שנחקרת כמעשה אינוס, התייחס לנושא בפעם הראשונה וטען כי הפרשה "יצאה מפרופורציות". לדבריו, התייחסות למקרה, שתיעודו הופצו ברשתות החברתיות, בתור אונס – היא "מצחיקה". "אם זה מוסרי או לא – אפשר להתווכח על זה. אבל להגיד שמישהו עשה שם משהו בכוח? יש פה משהו שיצא מפרופורציה. יאללה, יש אנשים שאוהבים להזדיין", אמר בשיחה עם וואלה! NEWS. "אולי הרוב הוא לא כזה שעושה דברים כאלה, אבל יש אנשים בתל אביב שכן. אז זה לא דבר שקורה בכל יום, אבל זה יותר סיכוי שזה יקרה ב'אלנבי 40' מאשר ב'חתול והכלב' (בר בתל אביב - א"א)".

לטענתו, מדובר במועדון שזו המהות שלו. "יש מבוגרים ומציצנים שמגיעים לשם, ויש להם איפה להיות בתל אביב – אז עכשיו סגרו להם גם את זה?", תמה. "זה נראה לי דבילי לחלוטין. זה אפילו מצחיק. זה מועדון 'לייט נייט'. חלק מהקהל אלה הבנות שעובדות במכונים, חשפניות לפעמים. זה מה שנותן למקום את הקטע סליזי".

בהמשך, התרעם על כך שהפרקליטות דרשה לבדוק את המעורבים בחשד למעשה אונס. "איזה אינוס ואיזה נעליים? איזה שטויות", אמר. "כשנכנסתי למועדון היא כבר רקדה בבגד ים. היו שם ארבע בנות על הבר שרקדו, הייתה דינמיקה של מסיבה. אם זה מוסרי או לא מוסרי – אפשר להתווכח על זה. אבל להגיד שמישהו עשה שם משהו בכוח? איפה הבנות האחרות? למה רק אליה נטפלים? איפה הבנות מלפני שנה ואיפה הבנות מלפני שבוע?", אמר בהתייחס לדברים שקורים ב"אלנבי 40" חדשות לבקרים.

עוד בנושא:
צו סגירה מנהלי לאלנבי 40; הצעירה שתועדה מסרה עדות במשטרה
הפרקליטות למשטרה: לחקור חשד לאונס במועדון "אלנבי 40"

הפגנה לסגירת מועדון אלנבי 40, 6 באוקטובר 2015. ראובן קסטרו
מאות הפגינו מחוץ למועדון השבוע בעקבות הפרשה/ראובן קסטרו

המארגן מאמין כי הצעירה שינתה את גרסתה בעקבות לחץ משפחתי וציבורי, ולא כי היא אכן דבקה באירועי אותו הערב. בתחילה טענה כי ביצעה את הדברים בהסכמה ולא הייתה מעוניינת לערב את המשטרה, אולם לאחר מכן טענה בריאיון לחדשות 2 כי הסכימה, אבל "לא הייתה שפויה", בהתייחס לכך שהייתה בגילופין. אמש, נתנה עדות במשטרה במשך כמה שעות על אודות אותו הערב. "מישהו לחש לה באוזן שתנסה להוציא כמה שקלים", אמר המארגן. "אחותי, תראי מה את עשית. למי את באה בטענות? מישהו הכריח אותך? לא היה ולא נברא. עשתה מה שעשתה. ואללה, לא בסדר, אבל עשתה. עשית. עשית את זה וזאת בעיה שלך. זאת את, ולא אף אחת אחרת".

לסיכום, הבהיר המארגן כי אינו חושש מחקירה במשטרה. "אין לי על מה להיחקר. אני בליין, זה מה שאני. יביאו לחקירה מאה איש שהיו שם? לא נראה לי ריאלי". כמו כן, הוא הבהיר שבפעם הבאה שייקלע לסיטואציה דומה, לא יתנהג אחרת. "אם דבר כזה קורה בפעם הבאה מולי אני לא עוזב. תופס פינה, מזמין בירה ומסתכל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully