וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברקת קורא לתושבים לשאת את נשקם האישי: "מכפיל כוח"

8.10.2015 / 7:00

ראש עיריית ירושלים פנה לנושאי נשק ברישיון ועודד אותם לשאת אותו. "תורם לתחושת הביטחון", אמר בריאיון לוואלה! NEWS. יתרה מכך, הוא עצמו נושא את אקדחו האישי כדוגמה. גם באשדוד נשמעו קריאות דומות. בבירה הוצבו עוד 2,000 שוטרים

צילום: רוני כנפו, עריכה: ניר חן

במשטרה נערכים ליממה מתוחה במיוחד, לאחר שאתמול (רביעי) אירעו כמה פיגועים ברחבי הארץ. על אף שהדברים לא נאמרים באופן פומבי ובמפורש, נראה כי במשטרה וברשויות המקומיות מעבירים באופן בלתי רשמי הנחיות לנשיאת נשק אישי. כך למשל, ראש עיריית ירושלים, ניר ברקת, שנושא עמו בכל עת אקדח, הוציא בהודעה רשמית המלצה לנשיאת נשק אישי לתושבי ירושלים, על מנת להגביר את הביטחון האישי. "ראש העיר מעודד נושאי נשק ברישיון לשאת אותו להגברת הביטחון, ומשמש דוגמה אישית לכך", נמסר מהעירייה.

ברקת אמר בריאיון לאולפן וואלה! NEWS: "אנחנו רואים שבמהלך האירועים האחרונים, בירושלים ובכל המדינה, אנשים נושאי נשק ולוחמים לשעבר עם ניסיון קרבי יודעים להתערב. זה מכפיל כוח".

לדברי ברקת, "זה מאוד מאוד חשוב לביטחון ולתחושת הביטחון. מי שנדקר אתמול בעיקר העתיקה הוא קצין צנחנים לשעבר, איש מיומן, שהשתמש בנשק. אם לא היה עושה זאת, מצבנו היה הרבה יותר גרוע. לכן אני רואה בכך יתרון".

בעיריית ירושלים הבהירו כי לברקת יש רישיון לאקדח מסוג גלוק שאותו הוא נושא לעתים עם מערכת "רוני" המתלבשת עליו, והופכת אותו למדויק יותר ואת הירי בו לאחראי יותר. "ברקת נשא את האקדח כשסייר בבית חנינא כדי לבחון את החזרת הביטחון לציר הרכבת הקלה יחד עם משטרת ירושלים". בחודש פברואר האחרון נטרל ברקת יחד עם מאבטחו האישי מחבל פלסטיני בן 18 שדקר ופצע באורח בינוני צעיר חרדי בעיר.

לקריאה נוספת:
סימנים של איבוד שליטה: איך משתלטים על הטרור המשתולל?
על רקע ההסלמה: נתניהו הורה לשרים ולח"כים לא לעלות להר הבית
"הצילו, מחבל דקר אותי": פצוע בינוני בפיגוע בפתח תקווה; החשוד נוטרל

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
רישיון הנשק של ברקת/מערכת וואלה!, צילום מסך

גם מפקד תחנת אשדוד, סגן ניצב נועם שקל, אמר בסקירה שעשה במועצת עיריית אשדוד כי כל מי שנושא נשק ברישיון בימים אלו, ראוי שיישא אותו בכל עת, בעיקר לאור ההסלמה הקשה שמתרחשת בישראל. גורם בכיר במשטרה הודה כי העובדה שאזרחים בישראל נושאים עימם נשק אישי מסייעת בעת תקופה זו של פיגועים, בעיקר כאשר מדובר במפגע בודד.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עקב המצב בוטלו חופשות לשוטרים רבים ברחבי הארץ. כלי הנשק של ברקת/מערכת וואלה!, צילום מסך

ממלא מקום מפכ"ל המשטרה, ניצב בנצי סאו, ציין כי במסגרת התגבור המשטרתי בירושלים הגיעו עוד 2,000 שוטרים לעיר שהצטרפו ל-1,500 שוטרים שכבר נמצאים במקום. במשטרה לא לוקחים סיכונים ומתגברים את כוחותיהם בכל רחבי הארץ. עקב המצב הקשה, בוטלו חופשות לשוטרים רבים ברחבי ישראל, ולא רק בירושלים. ההערכה במשטרה היא כי התגבור המאסיבי בכל הגזרות יימשך לפחות עד סוף החודש וככל הנראה גם לאחר מכן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully