וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארה"ב: בן 11 חשוד ברצח בת 8 – בגלל ריב על גור כלבים

החשוד נעצר בחשד שירה למוות בשכנתו, לאחר שסירבה לתת לו לראות את גורי הכלבים החדשים שלה. על פי החשד, הוא השתמש ברובה הציד של אביו, והשליך אותו לצד הגופה. "היא תמיד הייתה גורמת לי לחייך"

מייקיילה דייר, שנורתה למוות בפארק קרוואנים בטנסי, ארצות הברית, אוקטובר 2015. פייסבוק, צילום מסך
"הירי היה בכוונה תחילה". מייקיילה ואמה, טאשה/צילום מסך, פייסבוק

ילד בן 11 ממדינת טנסי שבארצות הברית נעצר אמש (שני) בחשד שירה למוות ביום שבת האחרון בילדה בת שמונה שגרה בסמוך אליו – לאחר שסירבה לתת לו לשחק עם גורי הכלבים שלה. על פי גורמים המעורבים בחקירת המקרה, החשוד, שזהותו נאסרה לפרסום, שוחח עם שלוש בנות ששהו מחוץ לחלון ביתו בפארק הקרוואנים "ווייט פיין" וביקש מאחת מהן לראות את גורי הכלבים החדשים שלה, אולם היא לא נענתה לבקשתו.

מהחקירה עולה כי בשלב זה הילד נטל את רובה הציד של אביו וירה בילדה, מייקיילה דייר, מתוך הבית. הכדור פגע בחזה של דייר, תלמידת כיתה ג' בבית הספר שבו לומד החשוד, ולאחר מכן היורה השליך את רובה הציד לצד גופתה של הילדה. צוותי חירום שהוזעקו למקום ביצעו בה פעולות החייאה ומותה נקבע בבית החולים.

עוד בוואלה! NEWS:
היורה מאורגון הותיר מכתב: "אני לא משוגע, אני השפוי היחיד"
צפו בגבר שניסה להרוג עכביש - והצית תחנת דלק
נער מוסלמי הביא שעון לכיתה ונעצר; אובמה הזמין אותו לבית הלבן

מייקיילה דייר, שנורתה למוות בפארק קרוואנים בטנסי, ארצות הברית, אוקטובר 2015. פייסבוק, צילום מסך
"אני צריכה את התינוקת שלי בחזרה. אני אוהבת אותה כל כך". מייקיילה/צילום מסך, פייסבוק

טאשה דייר, אמה של ההרוגה, טענה בפרסום בדף הפייסבוק שלה כי החשוד "הטריד אותה", ואף הוסיפה כי הירי היה "בכוונה תחילה". לדבריה, "הוא הציק לה, וההורים שלו לא עשו דבר. אני צריכה את התינוקת שלי בחזרה. אני אוהבת אותה כל כך". בריאיון לרשת ABC, סיפרה האם: "היא הייתה ילדה של אמא. גם אם לא הייתי במצב רוח טוב, היא תמיד הייתה גורמת לי לחייך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully