וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לרצח: בן 48 נורה למוות ביישוב לקיה שבנגב

יניר יגנה ויוסי אלי

27.9.2015 / 13:30

תחילה נפצע הגבר באורח קשה, אך מותו נקבע בבית החולים. המשטרה פתחה בחקירה לבירור נסיבות הירי וגופתו נשלחה לנתיחה. כמו כן, צעיר בן 25 חשוד בדקירת אשתו בעינה, לאחר ויכוח שפרץ בביתם שבכפר במטה יהודה

משטרת ישראל. ניר בן טובים
משטרת ישראל/ניר בן טובים

גבר בן 48 נורה הבוקר (ראשון) למוות ביישוב הבדואי לקיה שבדרום. תחילה, נפצע ההרוג באורח קשה ופונה לבית החולים סורוקה בבאר שבע, אולם שם נקבע מותו. המשטרה הקימה מחסומים באזור וערכה סריקות לאיתור החשוד בירי. חקירה נפתחה לבירור נסיבות האירוע וגופת הקורבן נשלחה למכון לרפואה משפטית על מנת לקבוע את סיבת מותו. נוכחות המשטרה ביישוב נמשכת על מנת לוודא כי אין הפרות סדר.

כמו כן, צעירה בת 25 נפצעה היום באורח בינוני לאחר שנדקרה בעינה בכפר עין נקובא שבמטה יהודה. הדיווח על פציעתה התקבל מבעלה, שהגיע לתחנת המשטרה במבשרת ציון ואמר כי דקר את אשתו לאחר מריבה שפרצה ביניהם. חובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו לצעירה טיפול רפואי ופינו אותה לבית החולים הדסה עין כרם בירושלים.

בהודעת המשטרה בנושא נמסר כי בחיפוש שנערך בביתם של בני הזוג, נמצאה הסכין שבאמצעותה דקר לכאורה הבעל את אשתו. המשטרה עצרה את החשוד והיא צפויה לבקש את הארכת מעצרו מבית המשפט השלום בירושלים. כמו כן, נפתחה חקירה לבירור נסיבות האירוע.

עוד בוואלה! NEWS:
הושג הסכם: 33 אלף תלמידי החינוך הנוצרי ישובו ללימודים
חשד: בן 82 קשר חתול לרכב ונסע - כי שרט את נכדתו
רוסיה, איראן, עיראק וסוריה יקימו מרכז נגד דאעש בבגדאד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully