וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לפיגוע ירי ליד קדומים: גבר נפצע באורח קל

30.8.2015 / 13:17

על פי טענת הנפגע, כלי רכב חולף עם לוחית רישוי ישראלית פתח בירי לעבר רכבו. הוא נפצע קל ופונה לטיפול בבית החולים. נפתחו סריקות לאיתור חשודים. הפצוע: "אני כועס על זה שלא בטוח כאן, זה כמו רולטה רוסית"

באדיבות המצולמים

רונן אדרי, בן 46, נפצע היום (ראשון) באורח קל בידו כתוצאה מירי מרכב חולף בצומת ג'ית שליד קדומים. לדברי אדרי, הירי בוצע מכלי רכב חולף מסוג פיאט פונטו בצבע לבן עם לוחית רישוי ישראלית. לאחר הירי, ככל הנראה, נמלט כלי הרכב. אדרי ישב בכיסא הנהג במכוניתו החונה שאליה, לטענתו, כוון הירי.

אדרי פונה לבית החולים מאיר שבכפר סבא להמשך טיפול. קיים חשד לפיגוע ירי וכוחות הגיעו למקום ונפתחו סריקות לאיתור חשודים. בעקבות הירי הוקמו חסמים של הצבא בצירים הבאים: משבי שומרון לעינב, מצומת ג'ית לכיוון גלעד ובצומת יצהר הכביש חסום לכל הכיוונים.

עוד בוואלה! NEWS:
האם תפקידיו הצבאיים של הירש הכינו אותו לפקד על המשטרה?
התכנית לחיזוק המתמטיקה: "שוויון הזדמנויות הופך מסיסמא למציאות"
"האח הגדול מאדים": נאס"א מבודדת 6 אנשים בכיפה קטנה למשך שנה

רונן אדרי, שנפצע בפיגוע הירי בקדומים, עם אשתו איריס, 30 באוגוסט 2015. באדיבות המשפחה
אדרי עם אשתו איריס/באדיבות המשפחה

"אני מודה לאלוהים שהציל אותי", אמר אדרי. "אני מאוד כועס על זה שאנחנו נמצאים כאן בשומרון ולא בטוח כאן. אני מרגיש שזו רולטה רוסית. אתה נוסע בכביש ופתאום יורים עליך. אני אזרח מדינת ישראל, ואני רוצה להרגיש בטוח במדינה שלי".

"צריך להיות כאן שינוי מדיניות", אמר יוסי דגן ראש מועצת שומרון וחבר של הפצוע, "לא יכול להיות שהממשלה תכבול את ידי צה"ל ולא תאפשר לו להגן על האזרחים, וזו בדיוק המציאות שמתרחשת כאן. בדיוק במקום שבו אירע הפיגוע היה בעבר מחסום שהוסר כדי 'לא להפריע לשגרת החיים של הערבים'. אם המחסום היה שם היום הפיגוע הזה היה נמנע".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"לא יכול להיות שהממשלה תכבול את ידי צה"ל ולא תאפשר לו להגן על האזרחים". הרכב שנפגע, היום/מערכת וואלה!, צילום מסך

הלילה נפצע חייל צה"ל באורח קל בכף רגלו מפגיעת רכב שסטה לכיוון ארבעה חיילים בצומת האר"י שבהר חברון. החייל, שטופל במקום, ירה בתגובה ופגע בפנס האחורי של הרכב - שנמלט מהמקום. כוחות הביטחון סרקו את האזור על מנת לאתר את הרכב הנמלט, שנסע לכיוון העיר חברון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully