וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החדשות בדקה | צפו: גנב מצא דרך מקורית לשדוד כספומט

30.8.2015 / 9:50

כל החדשות של היום בדקה אחת: מיכל רשף מגישה לכם מאולפן וואלה! NEWS את כל מה שצריך לדעת ב-60 שניות. צפו במהדורה שמתעדכנת כל הזמן

מערכת וואלה!

ועד עובדי רשות שדות התעופה הגיע הבוקר (ראשון) להסכם עם ההנהלה בעניין השביתה בנתב"ג, שמתקיימת לאות הזדהות עם עובדי רשות השידור. על פי הסיכום, בשעות 12:00-10:00 ישבתו רק עובדי המטה בנתב"ג, ועובדי המשמרות ישבתי מ-11:30 עד 12:00 בלבד.

חייל צה"ל נפצע הלילה באורח קל ברגלו מפגיעת רכב שסטה לכיוון ארבעה חיילים בצומת האר"י שבהר חברון. הרכב נמלט מהמקום, כוחות הביטחון פתחו בסריקות לאיתורו.

יומיים לפני פתיחת שנת הלימודים, שר החינוך נפתלי בנט צפוי להכריז היום על רפורמה בלימודי המתמטיקה. המהלך צפוי להגדיל משמעותית את מספר בוגרי חמש יחידות מתמטיקה בתוך ארבע שנים.

גם זו דרך לשדוד בנק: שודד מברזיל נתפס בשבוע שעבר במצלמות אבטחה כשהוא מפוצץ מכשיר כספומט. תחת מעטה העשן נמלט האיש עם הכסף שנותר במכשיר, ושלא עלה בלהבות. האיש טרם נתפס והמשטרה המקומית אמרה שמקרים כאלה הפכו נפוצים לאחרונה בברזיל.

תחזית מזג האוויר: היום יהיה מעונן חלקית עד נאה, ותחול ירידה קלה בטמפרטורות. אחר הצהריים ייתכן גשם מקומי בצפון-מזרח הארץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully