וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לראשונה מאז ההדלפה: שני לקוחות של אתר "אשלי מדיסון" התאבדו

לפי הודעת משטרת קנדה, שני בני אדם שמו קץ לחייהם לאחר שהודלף כי היו מנויים לאתר הבגידות. כמו כן, בעלי האתר הציעו פרס של חצי מיליון דולר לכל אדם שיספק מידע שיוביל לזיהוי המדליפים

צילום: יותם רונן, עריכה: ניר חן

משטרת קנדה הודיעה היום (שני) כי שני גברים שהיו מנויים לאתר הבגידות "אשלי מדיסון", שפרטיהם נחשפו על ידי האקרים שפרצו לאתר, התאבדו. בנוסף, מפקח צוות החקירה במשטרת טורונטו, ברייס אוונס, הודיע כי חברת "אביד לייף מדיה", אשר בבעלותה נמצא האתר, מציעה חצי מיליון דולר לכל מי שיספק מידע שיוביל לזיהוי, מעצר והרשעה של האדם או האנשים שאחראים להדלפת המידע.

אוונס ציין שמדובר באחת מפרצות האבטחה הגדולות בעולם. זאת, לדבריו, גם בשל רגישות המידע הייחודי וגם כי מדובר במידע אישי של עשרות מיליוני אנשים.

מוקדם יותר היום פורסם חשד שקצין משטרה בסן אנטוניו שבטקסס בשם מייקל גורהום התאבד מספר ימים אחרי שנחשפו פרטי הדואר האלקטרוני שלו כחלק מההדלפה הגדולה. עם זאת, גורמים רשמיים טרם אישרו שהתאבדותו קשורה לעניין.

עוד באותו עניין:
"להיות בעל חשבון ב'אשלי מדיסון' זה כמו ללכת עם המאהבת ברחוב"
כך נסחטו מיליוני קורבנות הפריצה לאתר הבגידות
ההאקרים שוברים שתיקה: "לא נפרסם תמונות עירום"

האקרים פרצו לאתר ההיכרויות אשלי מדיסון ומאיימים לחשוף פרטים. יותם רונן
30 ג'יגהבייט של מידע גנוב. אתר אשלי מדיסון/יותם רונן

ההאקרים פרצו לאתר בחודש שעבר ודרשו להסיר אותו מהרשת מטעמי מוסר. העניין גרם למבוכה גדולה לא רק בעבור מיליוני המשתמשים באתר מכל העולם, אלא גם לאתר עצמו שטען שהוא מאובטח ברמה הגבוהה ביותר. ההאקרים איימו שאם לא תיענה בקשתם, הם יפרסמו את שמות האנשים שהשתמשו באתר הבגידות. וכך אכן היה – בשבוע שעבר החלו לפרסם רבבות שמות ופרטים אישיים של משתמשים.

החשש היה שהצעד הזה יוביל להרבה מקרי גירושין ואף להתאבדויות, כפי שאירע היום. האתר כבר ספג תביעה ייצוגית על סך 578 מיליון דולר, ותביעות רבות של מנויים עשויות להגיע.

במסגרת ההדלפה של 30 ג'יגהבייט של מידע גנוב, נכללים גם 200 אלף תכתובות מיייל של מנכ"ל "אשלי מדיסון", נואל בידרמן, ואלה נבחנים כעת בידי החוקרים והתקשורת. למרות מאמצי החקירה לתפוס את ההאקרים ולעצור אותם, לחוקרים עדיין אין קצה חוט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully