וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדרך למסע בפולין: 4 נערים התעלפו במטוס בשל תקלה במיזוג

17.8.2015 / 10:15

תלמידי תיכון מערד ומחיפה חשו ברע לאחר ששהו במשך כשלוש שעות במטוס של חברת "אנטר אייר" הפולנית. הם טופלו בידי צוות רפואי של הנמל, שפתח בחקירה. דיווח לאולפן וואלה! NEWS

עריכה: ניר חן

ארבעה תלמידי תיכון התעלפו הבוקר (שני) במטוס של חברת התעופה הפולנית "אנטר אייר", בעת שהמתינו להמראה שהתעכבה במשך שעות בזמן שמערכת המיזוג במטוס לא פעלה בשל תקלה. הנערים, תלמידי כיתות י"א ו-י"ב מבתי ספר בערד ובחיפה שהיו בדרכם למסע למחנות ההשמדה בפולין, קיבלו טיפול רפואי במטוס מצוותי נתב"ג. כעבור כשמונה שעות של עיכוב המריא המטוס ליעדו בוורשה.

שי מריה, נציג חברת התעופה הפולנית סיפר לוואלה! NEWS: "המטוס הגיע באיחור לישראל והוא לא יכול היה להמריא בשעה היעודה - 1:00". לדבריו, "בגלל זה עדכנו את סוכני הנסיעות כי המטוס ימריא רק ב-5:00. משום שהנוסעים כבר הגיעו לשדה, דאגנו להם שם ולקראת שעה ההמראה העלנו אותם למטוס. אלא שאז, לאחר שסגרנו דלתות, היינו צריכים להניע את אחד המנועים בעזרת מערכת חשמל חיצונית. בשל סיבה לא ברורה התעכבה הגעת המערכת ביותר משעתיים".

גורם בנמל התעופה התייחס לאירוע: "הנערים טופלו על ידי צוותי הרפואה של נתב"ג. לאחר שהתאוששו הם המשיכו עם חבריהם בדרכם לפולין". בנתב"ג פתחו בחקירת האירוע.

עוד בוואלה! NEWS
עומס החום: קשיש נפגע קשה בבני ברק, אישה הרה וילדיה חולצו בגולן
קשישה בת 90 נפגעה קל-בינוני מאופניים חשמליים בהרצליה
ממחר: מצלמות יוצבו באיילון נגד הנוסעים בנתיבי תחבורה ציבורית

היום העמוס בשנה בנתב"ג, 13 באוגוסט 2015. מגד גוזני
נוסעים בנתב"ג, בשבוע שעבר/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully