וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החדשות בדקה | תיעוד: שני מנופים קרסו על בניינים בהולנד

4.8.2015 / 14:31

כל החדשות של היום בדקה אחת: מיכל רשף מגישה לכם מאולפן וואלה! NEWS את כל מה שצריך לדעת ב-60 שניות. צפו במהדורה שמתעדכנת כל הזמן

מערכת וואלה!

תל אביב היא העיר המובילה בייבוא סמים, קנאביס הוא הסם שהוברח לארץ בכמות הגדולה ביותר וגידול מדאיג נרשם בייבוא סם אונס – כך עולה מנתונים שחשפה אתמול יחידת הסמים והלבנת הון של רשות המסים. מדובר בנתונים שמשקפים את המחצית הראשונה של שנת 2015.

המשטרה עצרה את כל שמונת החשודים באונס קבוצתי ובביצוע עבירות מין בצעירה בת 23 מראשון לציון לפני חודש וחצי - כך הותר הבוקר לפרסום. לפי החשד, שבעה מהחשודים, עובדים זרים מאפריקה, חטפו את הצעירה, הובילו אותה לדירה בעיר שם הם אנסו אותה.

בריטניה הודיעה היום כי היא תמשיך את התקיפות האוויריות שלה נגד לוחמי דאעש בעיראק בשנה הקרובה. לדברי שר ההגנה מייקל פאלון, מטוסי הקרב מדגם "טורנדו" ימשיכו לתקוף מטרות של הארגון לפחות עד תחילת 2017.

בהולנד פועלות הרשויות לאיתור נעדרים בהתמוטטות שני מנופים על בניינים סמוכים אתמול, כפי שניתן לראות בתיעוד הזה. המנופים ניסו להרים חלק מגשר, ואז קרסו. לפי ההערכות, כ-20 בני אדם נפצעו בתקרית, אולם כוחות החילוץ ממשיכים בחיפושים בין ההריסות.

תחזית מזג האוויר: מחר יוסיף להיות חם מהממוצע עד שרבי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully