וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החדשות בדקה | צפו: שודד התכשיטים שחושב שהוא בסרט אקשן

30.7.2015 / 10:00

כל החדשות של היום בדקה אחת: מיכל רשף מגישה לכם מאולפן וואלה!NEWS את כל מה שצריך לדעת ב-60 שניות. צפו במהדורה שמתעדכנת כל הזמן

מערכת וואלה!

כוחות של צה"ל פינו הלילה את מאות האזרחים שהתבצרו בחורבות ההתנחלות שא-נור, שבצפון השומרון. כמאה בני נוער ופעילי ימין שהתבצרו במצודה ולא היו מוכנים להתפנות מרצון, פונו ממנה בכוח. לדברי מתנחלים, השוטרים הפעילו אלימות נגד בני הנוער והצעירים שנשארו במצודה.

מליאת הכנסת אישרה הלילה את "החוק הנורבגי" בקריאה שנייה ושלישית. לפנות בוקר אישרה המליאה גם את חוק ההזנה בכפייה, המאפשר להזין אסירים ביטחוניים ששובתים רעב.

רעידת אדמה בעוצמה 4.4 הורגשה לפנות בוקר בישראל. מוקד הרעידה, שהורגשה באזורים רבים ברחבי הארץ, היה במרכז ים המלח. לא ידוע על נזק או על נפגעים כתוצאה מהרעש.

שודד תכשיטים ברוסיה תועד במצלמות אבטחה כשהוא מנסה לחמוק מאמצעי האבטחה של חנות התכשיטים אליה הוא פרץ. השודד השתמש בחכה כדי לא להשאיר טביעות אצבעות והתכסה במעטה נגד חיישני לייזר. המשעשע בכל העניין הוא שאין בחנות את אמצעי האבטחה האלה, ומרוב לחץ, השודד יצא משם כמעט בידיים ריקות. לפחות הוא הצליח להצחיק את השוטרים ואת הרשת.

תחזית מזג האוויר: היום תחול עלייה במידות החום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully