וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כלב הפיטבול הגדול בעולם - עכשיו אבא לגורים ששוויים חצי מיליון דולר

1.8.2015 / 11:40

כלבי הפיטבול נחשבים למפחידים ומסוכנים - אבל האלק לא כזה. מאחורי החזות המאיימת שלו מסתתרת נפש עדינה ורכה - ואפשר לראות זאת בבירור עכשיו כשהוא אבא

Barcoft tv

תגידו מזל טוב: כלב הפיטבול הגדול בעולם הוא עכשיו אבא ל-8 גורים קטנטנים וחמודים - ששוויים המוערך הוא חצי מיליון דולר. הגורים הם בניו של האלק, כלב פיטבול ששוקל 76 קילוגרמים, שעל אף שבעליו טוענים שנשיכה קטנה שלו יכולה להוריד למישהו יד - הוא הכלב הכי עדין שניתן למצוא מהגזע שלו - והתמונות הבאות מוכיחות זאת.

במידה והגורים יעברו הכשרה מתאימה בבית הספר של בעליהם מרלון גרינן - הם יוכלו להפוך לכלבי שמירה מיומנים ששווים המון כסף. מרלון מקווה גם שאחד מהם יצליח לקחת לאביהם את התואר ולהיות כלב הפיטבול הגדול ביותר בעולם. "זה בהחלט אחת ההמלטות היקרות ביותר שהיו לנו",
סיפר מרלון בן ה-28 לדיילי מייל, "בעוד כחמישה עד שבעה שבועות נוכל לראות כמה גדולים הם יהיו. אולי אחד הגורים ישבור את השיא של אביהם".

האלק הפינטבול הגדול בעולם עם גוריו. Ruarldh Connellan/Barcroft USA, אתר רשמי
האלק מתכרבל על גוריו/אתר רשמי, Ruarldh Connellan/Barcroft USA

האלק הוכשר להיות כלב שמירה לסלבריטאים נחשבים, מיליארדרים ואנשי מקצוע עשירים. בעבר הציעו למרלון לקנות ממנו את האלק באלפי דולרים - אך הוא ויתר על ההצעה והסביר שהאלק הפך להיות חלק מהמשפחה. על אף שהאלק למד לתקוף ולשחרר לפי פקודה, בעליו טוענים שהוא מאוזן מטבעו - ויותר מכך - מרלון ואשתו ליסה מאפשרים לו להסתובב חופשי ולשחק עם בנם בן ה-3, ג'ורדן. "האלק הוא כלב מדהים, מאוד מאוזן והוא לא מתרגז כמו כל הכלבים", סיפרה ליסה, "ג'ורדן מעולם לא ננשך ע"י אחד הכלבים שלנו ולעולם לא נעמיד אותו במצב כזה. הוא 100 אחוז בטוח כשהוא לידם".

"האלק הוא אבא מדהים. הוא מלקק את גוריו הצעירים ומאוד עדין איתם" מוסיף מרלון, "הוא ההוכחה שגם פיטבול יכול להיות הכלב הטוב בעולם. אני אוהב אותו כל כך שאני בכנות לא יכול לבטא את זה במילים. אין מילים לתאר את זה".

עוד באותו נושא

האם זה כלב הפיטבול הגדול ביותר בעולם?

לכתבה המלאה
האלק הפינטבול הגדול בעולם עם גוריו. Ruarldh Connellan/Barcroft USA, אתר רשמי
אמור להיות הכלב המפחיד בעולם - אבל תראו איזה חמוד הוא/אתר רשמי, Ruarldh Connellan/Barcroft USA
האלק הפינטבול אוהב גם ילדים. Ruarldh Connellan/Barcroft USA, אתר רשמי
האלק מתקלח עם הילד. זה עדיין קצת מפחיד/אתר רשמי, Ruarldh Connellan/Barcroft USA
האלק והוריו המאמצים. Ruarldh Connellan/Barcroft USA, אתר רשמי
האלק והוריו, מרלון וליסה גרינן/אתר רשמי, Ruarldh Connellan/Barcroft USA

עוד בנושא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully