וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: מפתחים אפליקציה בגובה 120 מ' באוויר

עובדי חברת ההיי טק Meme החליטו לבצע מרתון תכנות יצירתי במיוחד בכדור פורח מעל העיר תל אביב, מה הם מפתחים? ולמה הם כל הזמן נותנים "כיפים" אחד לשני? צפו בריאיון לאולפן וואלה!NEWS

צילום: דוד קורן, עריכה: ניר חן

ערן חג'ג', מנכ"ל חברת ההיי טק Meme, החליט לשבור את שגרת הישיבות במשרד ולבצע האקתון Hackathon (מרתון תכנות מוגבל בזמן לפיתוח מוצר מאפס) של עובדי החברה, על כדור פורח בגובה 120 מטר באוויר מעל העיר תל אביב. בריאיון לאולפן וואלה!NEWS מהכדור הפורח סיפר חג'ג' כי הוא ושותפו לניהול החברה, מחפשים בכל פעם דרך אחרת, יצירתית יותר, לבצע ישיבות תכנות במקומות מעוררי השראה ומפתחי חשיבה יצירתית. חג'ג' הסביר כי בישיבות מהסוג הזה מצליחים המתכנתים לחשוב על רעיונות שהם לא חשבו עליהם במשרד.
ההאקתון בכדור הפורח התבצע בעמידה ומכיוון שיש בו מקום מצומצם עובדי החברה הביאו איתם רק מחשבים ניידים ושעונים חכמים. חג'ג' סיפר כי הפעם עוסקת החברה בפיתוח אפליקציות עבור שעונים חכמים שמבוססות על מחוות גוף. ההאקתון הממוקד על הכדור הפורח עסק בפיתוח אפליקציה להחלפת פרטי קשר (מספרי טלפון וכתובות דואר אלקטרוני) בין שני אנשים על בסיס ה"הכיף" - טפיחת היד הישראלית והמוכרת כל כך. חג'ג' הסביר כי מעבר המידע בין שני האנשים יתבצע למעשה בטפיחה בין שני השעונים החכמים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully