וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החדשות בדקה: לא תאמינו היכן מצאה משפחה מיליון דולר

29.7.2015 / 17:31

כל החדשות של היום בדקה אחת: מיכל רשף מגישה לכם מאולפן וואלה!NEWS את כל מה שצריך לדעת ב-60 שניות. צפו במהדורה שמתעדכנת כל הזמן

מערכת וואלה!

ארגון זכויות האדם הסורי מסר היום כי חמישה בני אדם נהרגו בתקיפת כלי רכב ברמת הגולן הסורית, מתוכם שני אנשי חיזבאללה ושלושה מאנשיו של סמיר קונטאר. לטענת הארגון, צה"ל אחראי לתקיפה. דיווחים אחרים טענו כי מדובר בשני בני אדם. בישראל לא הגיבו לדיווחים.

ארגון אמנסטי אינטרנשיונל טוען כי ישנן ראיות לכאורה לכך שצה"ל ביצע פשעי מלחמה בעת ביצוע "נוהל חניבעל" לאחר חטיפתו של סגן הדר גולדין במהלך מבצע "צוק איתן". לטענתם, "האופן השיטתי וככל הנראה המכוון של ההתקפות ברפיח, יכול להגיע לכדי פשע נגד האנושות".

תנועת אומ"ץ פנתה היום ליועץ המשפטי לממשלה יהודה וינשטיין בבקשה להסיר את חסינותו של ח"כ מוטי יוגב מהבית היהודי ולהעמידו לדין פלילי עקב ההתבטאות שלו בעניין החלטת בג"ץ להרוס את בתי "דריינוף" שבבית אל. מוקדם יותר היום אמר יוגב כי "צריך להרים כף D-9 על בית המשפט העליון".

משפחה אחת מפלורידה הצליחה למצוא אוצר תת-ימי בשווי מיליון דולרים. בני המשפחה צללו באזור שבו טבעה ספינה ספרדית בשנת 1715, ומצאו שם עשרות חפצים עשויים מזהב. בין המציאות היו עשרות מטבעות ותכשיטים. לפי החוק בפלורידה 20% מהאוצר שאותר יועברו למוזיאון.

תחזית מזג האוויר: מחר תחול עלייה במידות החום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully