וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באגס באני חוגג 75: מה שאתם צריכים לדעת היום

היום ידונו השרים על חוק השקיות, יגיעו לארץ 203 עולים חדשים מצרפת, יערך מסע לזכרם של חללי "צוק איתן" מחטיבת גבעתי, ריאל מדריד תשחק נגד אינטר ונחגוג יום הולדת 75 לבאגס באני

חוק השקיות

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

אתם צריכים לדעת שהיום תדון ועדת השרים לענייני חקיקה על החלת דין רציפות על "חוק השקיות", שאושר בממשלה הקודמת וקבע כי לא יחולקו עוד שקיות פלסטיק בחינם במרכולים וחנויות. החוק היה אמור להביא בשורה אקולוגית חשובה למדינה ולהביא להפחתת השימוש בשקיות המזהמות, שאינן מתכלות. "מדי שנה מחלקים בישראל כשני מיליארד שקיות. המשמעות של כל חודש עיכוב הוא חלוקה מיותרת של 16 מיליון שקיות נוספות", אומרת מנכ"ל עמותת "צלול", מאיה יעקבס. "אנחנו מברכים את השר גבאי שבחר לקדם את החוק הזה ועל הנחישות להתמודד עם האתגרים שהוא צופן".

עולים חדשים

עולים מאוקראינה נחתו היום בנתב"ג, דצמבר 2014. דרור עינב
עולים מאוקראינה נחתו היום בנתב"ג, דצמבר 2014/דרור עינב

אתם צריכים לדעת שהיום יגיעו לארץ 203 עולים חדשים מצרפת, ביניהם 104 ילדים. עם נחיתתם בנתב"ג בשעות הערב, יתקבלו העולים החדשים בטקס קבלת פנים. בטקס ישאו ברכות שר העלייה והקליטה ח"כ זאב אלקין ויושב ראש הסוכנות היהודית, נתן שרנסקי. הטיסה הינה אחת משלל הטיסות שעתידות לנחות בארץ בקיץ הקרוב, כאשר הצפי הוא שבמהלך החודשים יולי-אוגוסט יעלו לישראל יותר מ-3,000 עולים מצרפת.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

מסע לזכרם

ליאל גדעוני, הדר גולדין, בניה שראל. באדיבות המשפחה
גדעוני, גולדין, שראל/באדיבות המשפחה

אתם צריכים לדעת שהיום יצא לדרך "מסע לזכרם" של חללי גדס"ר גבעתי בסימן שלושת מפקדי ולוחמי היחידה שנפלו במבצע צוק איתן. במסגרת אירוע השנה למבצע "צוק איתן" ובקרבה ליום השנה לנפילתם של רב-סרן בניה שראל, מפקד סיירת גבעתי אשר נפל ביום "שישי השחור" שבועיים לפני חתונתו, סגן הדר גולדין, קצין בסיירת אשר גופתו נחטפה על ידי החמאס, ליאל גדעוני, לוחם בסיירת והקשר של בניה אשר נהרג איתו באירוע החטיפה. חברי היחידה יחד עם עמותת שועל יערכו את המסע בצעידה מ"ים אל ים" מחוף אכזיב אל חוף הכנרת. במסע ייקחו חלק בני משפחות הנופלים, חברי ילדות ,מפקדים ,לוחמים וחברים אשר יספרו על אודות הנופלים והמורשת שהותירו אחריהם.

ריאל- אינטר

מאמן ריאל מדריד, רפא בניטס. Robert Cianflone, GettyImages
רפא בניטס/GettyImages, Robert Cianflone

אתם צריכים לדעת שהיום תמשיך ריאל מדריד בסדרת משחקי הראווה שלה, כשתפגוש את אינטר בסין. שלושה ימים אחרי שהביסה 1:4 את מנצ'סטר סיטי במשחק הכנה במלבורן מול לא פחות מ-100,000 צופים, תשחק הקבוצה של רפא בניטס בגואנגז'ו מול האיטלקים שהתחזקו משמעותית הקיץ. כריסטיאנו רונאלדו וחבריו ינסו לספק הצגה נוספת במסגרת משחקי ההכנה לעונה החדשה, שנועדו בעיקר למטרות שיווקיות בשוק האסיאתי, לפני שיפגשו ביום חמישי נציגה נוספת מאיטליה בדמותה של מילאן.

יום הולדת לבאגס באני

באגס באני. ShutterStock
באגס באני/ShutterStock

אתם צריכים לדעת שהיום חוגג באגס באני, הדמות המצוירת האהובה, יום הולדת 75. לראשונה הופיע באגס באני על האקרנים ב-27 ביולי, שנת 1940, בסרט המצויר A Wild Hare. מדובר בארנב שהתפרסם בעיקר בסדרות הסרטים המצוירים "לוני טונס" ו"מרי מלודיס" בהפקת האחים וורנר. שישה יוצרים שונים עבדו על דמותו של באגס באני באופן הדרגתי ובהופעתה הראשונה של הדמות כבר שמו בפיה את המשפט שכל כך מזוהה איתה "מה נשמע, דוק" (What's up, Doc).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully