וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד: תושב ג'סר א-זרקא נורה בבית קפה ונפצע בינוני

שלומי גבאי

20.7.2015 / 19:18

רעול פנים תועד יורה לעבר בן 28 שישב עם חבריו בבית קפה בכפר. הוא ככל הנראה אחראי גם לירי לעבר קרוב משפחתו של הפצוע יום קודם. בכפר מאשימים את המשטרה: "כל ילד יכול להשיג אקדח ב-3,000 שקל"

צילום: צילומי אבטחה, עריכה: יאיר דניאל

משטרת זכרון יעקב מחפשת אחר רעול פנים שתועד נכנס שלשום (שבת) אחר הצהריים לבית קפה במרכז ג'סר א-זרקא שליד קיסריה, ויורה באקדחו לעבר גבר בן 28 שישב עם חבריו במקום. הפצוע פונה על ידי צוותי מד"א לבית החולים הלל יפה שבחדרה כשהוא במצב בינוני. המניע למעשה הוא ככל הנראה סכסוך בין השניים.

במשטרה חושדים כי אותו רעול פנים אחראי גם לירי של קרוב משפחתו של הפצוע, שבוצע יום קודם לכן בכפר. קרוב המשפחה, בן 19, נורה בעת שישב ברכבו, ונפצע גם הוא באורח בינוני. משפחתו פינתה אותו לצומת פל-ים הסמוכה, משם פינה אותו צוות מד"א לבית החולים הלל יפה.

עוד בוואלה!NEWS:
פרשת מעון ראש הממשלה: היועץ המשפטי הורה על חקירה פלילית
קיצוץ נרחב בצה"ל: מספר משרתי הקבע יירד בצורה דרמטית
הסוכנת שהפלילה עשרות סוחרי סמים חושפת: כך הפלתי עבריינים

תיעוד: תושב ג'סר א-זרקא נורה בבית קפה ונפצע בינוני. צילום מסך
"אם מתפתח ריב ישר שולפים אקדחים ויורים"/צילום מסך

"תופעת הירי במגזר הערבי בכלל ובכפר ג'סר א-זרקא היא דבר מדאיג", אמר גורם בכיר במחוז חוף של המשטרה בשיחה עם וואלה!NEWS. "מדי שבוע אנו עדים לתופעה של ירי לעבר מקומות הומי אדם מבלי לחשוש לפגוע בעוברים ושבים. זאת, למרות שמבצעי הירי יודעים כי המקומות ברובם מתועדים".

תושב הכפר, בן 53, הפנה אצבע מאשימה אל הממשלה והמשטרה. "הצעירים שלנו לא מוצאים תעסוקה ויושבים כל ערב לשתות. אם מתפתח ריב ישר שולפים אקדחים ויורים. איפה הממשלה שלא פועלת לחנך את הציבור מגיל קטן שאלימות היא לא הדרך? איפה המשטרה, שלא מונעת מכל ילד להשיג אקדח ב-3,000 שקל?".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

"תושבי היישוב בוחרים שלא לסייע למשטרה באיתור אמצעי לחימה"

גורמים במשטרה מסרו בתגובה כי טענות התושבים, שחלקם מעודדים החזקת אמצעי לחימה לשם הגנה עצמית, בעייתית בלשון המעשה. "לא ניתן מצד אחד לתמוך בתופעת החזקת האמל"ח ומצד שני לבוא בטענות", אמרו.

מדוברות מחוז חוף נמסר: "משטרת תחנת זכרון יעקב פועלת בצורה סדורה במשך כל השנה על מנת לאתר אמצעי לחימה לא חוקיים ולהעמיד את המעורבים לדין. עד כה הוגשו שלושה כתבי אישום נגד שמונה חשודים מהכפר. להערכתנו קיימים בידי חלק מהתושבים אמצעי לחימה נוספים שטרם נתפסו".

"תושבי היישוב בוחרים, מטעמים השמורים עמם, שלא לסייע למשטרה באיתור האמל"ח, המסכן במישרין את הציבור. רק בפעילות משותפת נוכל להגביר את הבטחון האישי", הוסיפו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully