וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לשוברים שתיקה לא אכפת מזכויות אדם

1.7.2015 / 11:00

בתקופה בה האנטישמיות מרימה ראש, ארגון יהודי-ישראלי מעודד את החרמות כלפי ישראל. "שוברים שתיקה" אינם "לוחמי זכויות אדם", אלא גיס חמישי בישראל הפועל נגד הציונות ומלבה את האנטישמיות ברחבי העולם

תמונות שצולמו על ידי חיילים בזמן מבצע צוק איתן. תמונות שצולמו על ידי חיילים במהלך המבצע, מערכת וואלה! NEWS
תמונות שצולמו על ידי חיילים בזמן מבצע צוק איתן/מערכת וואלה! NEWS, תמונות שצולמו על ידי חיילים במהלך המבצע

בעת האחרונה מנשבת רוח אנטי-ישראלית ברחבי העולם. ארגונים אנטישמיים מבקשים לפגוע בישראל ולהחרים אותה מכל תחומי התרבות, הספורט, הכלכלה והאקדמיה והשבוע דו"ח חדש פורסם המאשים את ישראל בביצוע פשעי מלחמה ב"צוק איתן". ממשלת ישראל משקיעה מאמצים ומשאבים אדירים להדוף ולמנוע האשמות אלו. ארגונים יהודים בכל העולם נלחמים על זכותם של יהודים להתגורר בשלום ובבטחה בארץ ישראל.

במקביל אליהם, פועל ארגון יהודי-ישראלי המלבה ומעודד את החרמות והגברת האנטישמיות כלפי ישראל. ארגון "שוברים שתיקה" אוסף עדויות "אמת" לכאורה מחיילים שהשתתפו בקרבות ומציג את "פשעי המלחמה" של חיילי צה"ל קבל עם ועולם. בחודשים האחרונים פועל הארגון ללא לאות להביא את תוכן פעילותו ותוצרי העדויות אותם אסף, לחשיפה מירבית של ארגונים ואזרחים באירופה ובשאר העולם. רק לאחרונה הארגון פרס את משנתו בתערוכות בשווייץ ובגרמניה המכפישות את ישראל ואת צה"ל דרך עדויות של חיילי צה"ל.

אני מתאפק מאד במילותיי רק מלחשוב על האבסורד כאשר יד אחת מנהלת מלחמה של ממש, מלחמת צדק וקיום, ואילו היד השניה נלחמת באחרת תוך השמעת טענות נגד מדיניות ישראל וצה"ל ומצטרפת למקהלת ארגונים אנטישמיים המבצעים דה-לגיטימציה לקיומה של מדינת ישראל.

האווירה האנטישמית בעולם מראה אותות לניצחונות קטנים וגדולים. מסמנים חנויות ומוצרים של יהודים, מפרידים ישראלים ויהודים בפקולטות, זועקים קריאות גנאי אל עבר יהודים ברחובות אירופה, מנתקים קשרים עם יהודים ברחבי העולם וטוענים נגד ישראל האשמות גזעניות חסרות שחר.

מזעזע? מזכיר תקופה מהמאה הקודמת? אבל זה מזעזע שבעתיים כשהשמות מיקי, אבי, גבי, אסף, נעם וכו' יש להם יד ורגל בכל מהלך שכזה. ארגון "שוברים שתיקה" אינם "לוחמי זכויות אדם", אלא גיס חמישי בישראל הפועל נגד הציונות ומלבה (ברצונו או שלא ברצונו) את האנטישמיות ברחבי העולם.

תמונות שצולמו על ידי חיילים בזמן מבצע צוק איתן. תמונות שצולמו על ידי חיילים במהלך המבצע, מערכת וואלה! NEWS
רוח אנטי-ישראלית ברחבי העולם/מערכת וואלה! NEWS, תמונות שצולמו על ידי חיילים במהלך המבצע

ערך "חופש הביטוי" במדינה דמוקרטית, שאותו אני מעריך ומכבד, מאפשר לכל אזרח להשמיע את קולו בפני הציבור הישראלי ולייצר דיון סביב טענותיהם בפרקליטות הצבאית, בבית המשפט או אפילו באמצעי התקשורת. ואין ברצוני למחול על שימוש בתעודת הזהות הכחולה בכדי לבסס אמינות ולצעוק את אותם אישומים חמורים ברחבי העולם.


אני אישית לא אתן לארגון כזה לפרוס את משנתו ואת דבריו בפני אף גורם וארגון השייך או קשור למועצה הציונית בישראל. הם מחוקים בעיני.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
seperator

לפרסום מאמרים בוואלה דעות לחצו כאן

המאמרים המתפרסמים במדור הדעות משקפים את עמדת הכותבים בלבד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully