וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן החמש שדקר את אחיו הקטן: "משהו לא טוב קרה"

שלומי גבאי

22.6.2015 / 12:19

הילד בן הארבע, שנדקר בצווארו בידי אחיו במהלך ריב על אופניים בפרדס חנה, הוכנס לניתוח אחרי שמצבו הידרדר, וכעת הוא שב להכרה. צפו בריאיון לאולפן וואלה!NEWS עם מנהלת אגף הרווחה במועצה

צילום: שלומי גבאי, עריכה: ניר חן

הילד בן החמש שדקר אתמול את אחיו בן הארבע במהלך ויכוח על אופניים בפרדס חנה-כרכור נותר היום בבית עם אמו -זאת אחרי שאגף החינוך במועצה החליט להשעותו מלימודים עד בירור נסיבות האירוע המזעזע, שבעקבותיו נפצע האח הקטן באורח קשה. במשפחה מספרים כי האח הפוגע, שנמצא בהשגחת אמו, שואל כל הזמן לשלום אחיו ומבין שמשהו לא טוב קרה לו. בן החמש, שלפי העדויות דקר את אחיו באמצעות חפץ חד בצווארו בזמן משחק, מרבה לשאול על מצבו ומבקש לראות אותו.

מאז האירוע נמצא האב ליד מיטת בנו בבית החולים הלל יפה בחדרה. הילד, שאושפז עם פצע דקירה בצווארו, הוכנס הבוקר לחדר הניתוח עקב הידרדרות במצבו. הוא נותח בהצלחה וכעת מצבו יציב והוא בהכרה. לזוג ההורים בשנות ה-30 לחייהם, המוכרים לאגף הרווחה, ארבעה ילדים. הילד שנדקר הוא הצעיר מביניהם.

עוד ידיעות בוואלה!NEWS
הקצין הבכיר שיקר בחקירתו, הושעה מהמשטרה ומקבל שכר כבר 3 שנים
עליית מדרגה: דרוזים תקפו אמבולנס צבאי שהוביל פצועים סורים
היכונו לצריבות: המדוזות הראשונות הגיעו לחופי ישראל

בית חולים הלל יפה, חדרה, יוני 2015. ראובן קסטרו
הילד מאושפז בבית החולים הלל יפה/ראובן קסטרו

הבוקר יצאו אנשי מקצוע, פסיכולוגים ויועצים, לבתי הספר והגנים ברחבי המועצה וערכו שיחות עם התלמידים בנוגע למקרה. חלק מהתלמידים לא הגיעו היום למסגרות שלהם.

מנהלת אגף הרווחה במועצה תמי בר ששת אמרה כי מדובר באירוע חריג, וכי אנשיה מטפלים במשפחה באופן פרטני ובשאר הילדים שנוגעים לדבר. "מדובר בסיפור קשה וטראגי, גם למשפחה וגם לקהילה", אמרה. הבוקר התקיים כינוס מיוחד של המועצה בהשתתפות נציגי מחלקת הרווחה, אגף החינוך, השירות הפסיכולוגי וגורמים נוספים. הם דנו בדרך לסייע לילדים ששהו בקרבת האירוע, כמו גם לילדי הגנים שבהם לומדים האחים שהתקוטטו.

"כינסנו הבוקר ישיבת חירום עם כל הגופים הנוגעים בדבר וגיבשנו דרך טיפול לטווח הקצר ולטווח הארוך. אנו נקדיש תשומת לב למשפחה שזקוקה לטיפול. אנחנו עדיין לא יודעים את נסיבות האירוע, אם כי ברור לנו שהילד שפגע באחיו מבין את האירוע", סיכמה בר ששת.

(עדכון ראשון: 11:19)

לפניות לכתב שלומי גבאי: shlomimyg@walla.co.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully