וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וואלה, הבנתי: מי יתמודד מול קלינטון על הנשיאות?

בוש וטראמפ הצטרפו השבוע לרשימת המועמדים הרפובליקנים לנשיאות ארה"ב. למי מ-12 המועמדים שכבר הכריזו יש סיכוי מול קלינטון הדמוקרטית? כמה הם הולכים להתחנף לישראל כדי לזכות בתרומת המיליארדים של שלדון אדלסון לקמפיין? צפו בכתבה ותוכלו להגיד: "וואלה, הבנתי"

עריכה: ניר חן, מתן חדד, מעצב גרפי: אביחי ברוך

המרוץ הרפובליקני לבית הלבן צפוי הפעם להראות כמו עונה של תכנית ריאליטי ארוכה ומתישה במיוחד. 11 מועמדים ומועמדת אחת כבר הכריזו שהם ראויים להיות מנהיג העולם החופשי, ושניים מהם, מושל פלורידה ג'ב בוש והמיליארדר דונאלד טראמפ, עשו זאת השבוע.

אלא שזה עוד לא הסוף. לפחות עוד שניים צפויים להכריז על מועמדותם בקרוב. בשנה הקרובה, עד לוועידה הרפובליקנית הלאומית ביולי 2016 בקליבלנד שבאוהיו, יוציאו המועמדים מיליארדי דולרים, יחרשו את ארצות הברית לאורכה ולרוחבה, יפזרו הבטחות, ינשקו בוחרים ובוחרות ובעיקר יקיזו את הדם האחד של השני, עד שבסוף יתייצב אחד (או אחת), מרוט וחבוט מול המועמדת הדמוקרטית הילרי קלינטון, לקרב האמיתי על נשיאות ארצות הברית.

בוש, רוביו, סנטורום, קרוז, ווקר, טראמפ, האקאבי, קרסון, קריסטי, או פיורינה - מי מהמועמדים מוביל בסקרים? מתי תיגמר עונת הפריימריז, על מי מהמר קונסול ישראל בניו יורק לשעבר, אלון פנקס? ושאלת 90 מיליארד הדולרים: למה ישראל והקול היהודי חשובים כל כך למועמדים הרפובליקנים. אחרי שתצפו תוכלו להגיד: "וואלה, הבנתי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully