וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנוסעים ממורמרים: "כנראה שלאל על הכסף חשוב יותר מאיתנו"

18.6.2015 / 0:44

יותר משש שעות אחרי שהמריאו לניו יורק, התבשרו מאות הנוסעים על טיסת אל על LY7 שבעיה במנוע תאלץ אותם לנחות בלונדון. אלא שאז גילו שהם בעצם חוזרים ארצה. אל על: "אי אפשר היה לנחות בלונדון ולדאוג שם ל-350 נוסעים"

עריכה: שניר דבוש

"לטוס כל כך הרבה הלוך וחזור?", תהה אמש (רביעי) עמית עכו, אחד הנוסעים בטיסת אל על לניו יורק שנאלצה לשוב על עקבותיה בגלל בעיה טכנית. המטוס נחת מוקדם יותר בשלום בנמל התעופה בן גוריון אחרי 11 שעות שבהן שהה באוויר.

לדברי עכו, שש שעות וחצי אחרי ההמראה, שהייתה אתמול ב-11:30, הודיע הצוות לנוסעים שהמטוס מופנה לנחיתה בלונדון אחרי שהתברר שיש בעיה במנוע. באותה עת, המטוס מדגם 747-400, ועליו 342 נוסעים ואנשי צוות, כבר החל לחצות את האוקיינוס האטלנטי. "אמרו שיש תקלה ושחוזרים ללונדון כדי לטפל במנוע. אלא שחצי שעה לפני שהגענו לאנגליה אמרו שחוזרים לישראל. לא היה יותר מדי מה לעשות", סיפר באכזבה.

לטענתו, לאל על הייתה אפשרות לפצות את הלקוחות ולתת להם כרטיס טיסה לחברה אחרת, שעמה ימשיכו לניו יורק, "אבל כנראה ששיקולים כספיים חשובים לאל על יותר מאשר טובת הנוסעים. בסך הכול רציתי לנסוע לסוף שבוע בארצות הברית כדי להשתתף בחגיגת בת-מצווה, אבל עכשיו אני מרגיש שאני רוצה ללכת הביתה", סיכם הנוסע את החוויה הלא-נעימה.

עוד ידיעות בוואלה!NEWS
שבועיים להסכם הגרעין: "השיחות במבוי סתום, אין מנוס מהארכתן"
איך יעזרו כבשים מספרד לחלב בישראל?
אשת הנשיא בסכנין: "יהודים וערבים לא חיים במרחבים מקבילים"

טיסת אל על ששבה מניו יורק בשל תקלה נחתה בנתב"ג. אבי אשכנזי, מערכת וואלה! NEWS
הנוסעים ששבו ארצה בגלל תקלה/מערכת וואלה! NEWS, אבי אשכנזי

דור, נוסע נוסף שטס לניו יורק ביחד עם חבר סיפר אף הוא על הרגעים המותחים שעברו עליו ועל שאר הנוסעים. "הבנו שיש תקלה במטוס, ושצריך לכבות אחד מתוך ארבעת המנועים. אמרו שנעצור בלונדון, אבל בסוף חזרנו לישראל". גם הוא אמר כי הנוסעים נותרו באי-ודאות בנוגע להמשך: "זה לא בטוח שנעלה למטוס עכשיו, אולי יעכבו אותנו למחר. זה מבאס. אתה יושב יותר מעשר שעות ובסוף מגיע בחזרה לישראל. אתה מחכה הרבה זמן לטיול הזה - ו(מה שקרה, א"א) זה לא פשוט".

מנכ"ל אל על דוד מימון הסביר לוואלה!NEWS: "אי אפשר היה לנחות בשדה בלונדון ולדאוג שם ל-350 נוסעים". לדבריו , לכל הנוסעים נמצא סידור וכמה נוסעים אף הודו לו אישית על מה שאל על עשתה עבורם. "יש כבר כמה עשרות נוסעים שהמריאו בטיסה ללוס אנג'לס ויתר הנוסעים יעלו במהלך הלילה והבוקר לטיסות", אמר.

לפניות לכתב אבי אשכנזי: aviash123@walla.co.il

(עדכון ראשון: 23:03)

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
נוסעי אל על טורטרו 12 שעות לשווא. צילום מסך
נוסעי אל על טורטרו 12 שעות לשווא/צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully