וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: ברמן הורשע בהריגה אחרי שלקוח שתה 56 כוסיות ומת

בפסיקה יוצאת דופן בחומרתה, נקבע כי בעל מסבאה עודד לקוח כבד-משקל לשתות לשוכרה, בתחרות שהובילה למותו. עורך דינו של הברמן: אי אפשר לבקש מכל לקוח להציג היסטוריה רפואית

באר אלכוהול בפריז – 2008. GettyImages
המוזג הורחק לשנה מעבודה בכל מסבאה. ברמן בפריז/GettyImages

בית משפט בצרפת הרשיע ברמן בהריגה, אחרי שהתיר ללקוח ללגום 56 כוסיות של משקה אלכוהולי, בתחרות שתייה שגרמה לו להתמוטט ולמות בעבור יממה. הברמן נידון לארבעה חודשי מאסר על תנאי. כמו כן, נאסר עליו לעבוד במקצוע במשך שנה, אחרי שנקבע כי "הפר את תקנות הבטיחות המתבקשות".

התקרית אירעה בחודש אוקטובר האחרון בבאר "Le starter" בעיר קלרמון-פראן. ז'יל קרפין, בעל הבאר ומוזג מקצועי בן 47, הודה כי הציג בבאר שלט שעליו נכתבו שמותיהם של "שיאני השתייה" של המקום. הלקוח, רנו פרודהום, תואר בתקשורת הצרפתית כ"גבר בן 56, שמשקלו בין 110 ל-120".

הברמן הודה כי שגה כאשר הציב את הלוח, משום שהדבר עודד את הקורבן לשתות יתר על המידה, ולא טען כי ניסה לעצור את פרודהום כאשר ניסה לשבור את "שיא הכוסיות". עם זאת, הברמן טען כי לא עודד את הלקוח "בצורה פעילה" להמשיך לשתות לשוכרה. לדבריו, בתו של פרודהום הייתה לצד אביה בזמן התקרית, והיא זו שהפצירה בו לשבור את השיא הנוכחי, עורך דינה של הבת טען כי היא כלל לא הייתה במקום.

עורך דינו של הברמן מסר לסוכנות הידיעות הצרפתית כי בית המשפט "עשה דוגמה" ממרשו, והודיע כי יערער על העונש. לדבריו, לקורבן הייתה היסטוריה של אלכוהוליזם, ו"אי אפשר לבקש מכל לקוח שקונה אלכוהול להציג את ההיסטוריה הרפואית שלו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully