וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי גל המעצרים: איך תתקבל בקשת החנינה של רוזנשטיין?

21.5.2015 / 0:10

מי שהיה העבריין הבכיר בישראל נושא עונש מאסר וצפוי להשתחרר ב-2020, אך ייתכן שישוחרר עוד השנה. ראש אגף החקירות לשעבר: "בעולם העברייני זוכרים סכסוך גם מאה שנים, אין סולחות ואין פיצויים"

כתבים: יוסי אלי, אבי אשכנזי; עורך: אביב אברמוביץ'; צילום: דוד קורן, אוריאל סיני – הארץ; עריכת וידאו: גדי וינסטוק, שניר דבוש

זאב רוזנשטיין, מי שהוגדר עד לפני כמה שנים כיעד מספר 1 של המשטרה, נושא בימים אלו עונש מאסר ממושך בגין עבירות של קשירת קשר לביצוע פשע והפצת אקסטזי בארצות הברית. הוא צפוי להשתחרר ב-2020, אולם הוא מאמין כי ועדת השחרורים תנכה שליש מתקופת מאסרו. אם בקשתו תתקבל, הוא ישתחרר מבית הכלא כבר בחצי השנה הקרובה.

בעבר הוחזק רוזנשטיין בהפרדה מיתר האסירים, אולם לאחר מאבק שניהל מול שירות בתי הסוהר (שב"ס) הוא הועבר לאגף רגיל. יתרה מכך, העבריין הבכיר אף מנהל מאבק לצאת לחופשות. זאת, לאחר שבעבר שוחרר לחופשות מיוחדות אותן התנו בשב"ס ובמשטרה בסידורי אבטחה קפדניים.

"רעידת אדמה": כתבות נוספות על פרשת 512
"כשיצחק נותן הוראה זה מבוצע, בלי חוכמות": פרופיל העבריין מס' 1
האחים אברג'יל חשודים ב"פיגוע" בתל אביב בו נהרגו 3 חפים מפשע
העבריינים מסמנים: זה האיש שהביא לקריסת האימפריה

כתב אישום נגד זאב רוזנשטיין בבית משפט בנצרת ינואר 2010. אורי לנץ
"אין סולחות ואין פיצויים". רוזנשטיין/אורי לנץ

לטענת המשטרה, לרוזנשטיין יש אויבים רבים בחוץ, וקיים חשש שהם ינסו לפגוע בו ובכך גם לסכן את שלום הציבור. הוא דחה זאת בביטול והציע פעם אחר פעם אלטרנטיבות כדי לשמור על עצמו ועל האנשים סביבו. גורמים במשטרה אמרו כי יעשו כל שביכולתם על מנת למנוע את שחרורו המוקדם.

"בעולם העברייני זוכרים סכסוך גם מאה שנים. אין לי ספק שזאב רוזנשטיין יודע מי ניסה לחסל אותו בעבר, ואיך שאני מכיר את העולם העברייני יש שתי אפשרויות: או שאתה מחסל או שאתה מחוסל - אין סולחות ואין תשלום פיצויים", אומר לוואלה!NEWS ניצב בדימוס יוסי סדבון, מי שהיה מפקד מחוז תל אביב בעת "הפיגוע הפלילי" הראשון - ניסיון החיסול של היעד מספר 1 של המשטרה ברחוב יהודה לוי ב-2003 - וראש אגף החקירות במשטרה.

קצין בכיר במשטרה הוסיף דברים ברוח דומה על מעמדו של העבריין. "זאב רוזנשטיין הוא עדיין נספר בעולם העברייני הישראלי, יש לו הרבה מאוד כסף ויש לו בתי קזינו, ולכן אנחנו סבורים שעבריינים עושים לו חשבון", סיפר.

(עדכון ראשון: 21:10)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully