וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נער שתועד משליך כלבה לעיני חבריו עוכב לחקירה

25.4.2015 / 0:29

הנער העלה במהלך יום העצמאות סרטון ובו נראה זורק את כלבתו. בעקבות הזעם ברשת הוא עוכב לחקירה והתנצל. משטרת ישראל: הכלבה במצב טוב

צילום מסך

סרטון שפורסם אתמול (שישי) ברשתות החברתיות עורר סערה בקרב הגולשים. בסרטון נראה נער משליך כלבה מעבר לגדר הבית שבו שהה עם כמה מחבריו, כשהם צוחקים ומריעים לו על מה שעשה. הסרטון שותף במהרה על ידי גולשים רבים, שקראו למעצרם של הנערים המופיעים בסרטון.

על פי גולשים שהגיבו לפרסום זה ולפרסומים נוספים, הנערים הם תושבי כפר סבא. תלונה הוגשה למשטרת מרחב שרון. מפקד משטרת מרחב שרון, תת-ניצב קובי שבתאי, הורה הערב לפתוח בחקירה פלילית נגד חבורת הצעירים. תושב כפר סבא בן 18 עוכב בידי השוטרים בחשד למעורבותו.

חשוד נוסף, תושב כפר סבא בן 20, עוכב לחקירה. מהמשטרה נמסר כי הוא בעל הכלבה, לולה. הכלבה הובאה עמו לתחנת המשטרה, והיא נראית במצב טוב וללא חבלות. "היה חשוב לנו לבדוק כי הכלבה בריאה ושלמה, ואני שמח כי אכן כך הדבר", מסר מפקד תחנת כפר סבא, סגן-ניצב פרץ רצון.

הנער שעל פי החשד השליך את הכלבה בסרטון פרסם סרטון התנצלות בחשבון האינסטגרם שלו. "לכל עם ישראל, אני רוצה להתנצל מכל הלב על המעשה המגעיל שעשיתי", אמר. "אני יודע, זה עורר כעס. אני מתחנן שתסלחו לי, הייתי שתוי. אני הולך להתנדב בעמותת 'צער בעלי חיים'".


עוד בוואלה חדשות:
הרוג ערבי שלישי מירי שוטרים בחצי שנה. האם היד קלה על ההדק?
קצין דתי ביקר את חייליו במאה שערים - והותקף באבנים וביצים
אישום: המורה זייפה תעודת זהות, ונבחנה במקום חברתה

(עדכון ראשון: 19:50)

צפו בסרטון ההתנצלות:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully