וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יעלון: צה"ל חזר להתאמן כרגיל בזכות הגדלת תקציב הביטחון

16.4.2015 / 21:50

שר הביטחון ביקר בבסיס אליקים בצפון, שבו סיימה חטיבת הצנחנים תרגיל של שבוע ימים, והצהיר כי יחידות הסדיר והמילואים שבו לאימונים מלאים. "אני מקווה שכך יהיה גם לאחר שתקום הממשלה"

צילום: תקשורת שר הביטחון, עריכה: טל רזניק

שר הביטחון משה יעלון ביקר הערב (חמישי) בבסיס אליקים שבצפון שם הסתיים תרגיל של חטיבת הצנחנים בפיקודו של אלוף-משנה אליעזר טולדנו. יעלון, שאליו התלווה סגן הרמטכ"ל אלוף יאיר גולן, הצהיר כי צה"ל חזר לשגרת אימונים סדירה בזכות הגדלת תקציב הביטחון. זאת, כחלק מהוראתו של הרמטכ"ל גדי איזנקוט להגביר את קצב האימונים של יחידות צה"ל.

"צה"ל מתאמן וממשיך להתאמן", אמר יעלון. "השנה הוא חזר להתאמן כרגיל, גם בסדיר וגם במילואים, וזה לנוכח השיפור בתקציב הביטחון. אני מקווה שכך יהיה גם לאחר שתקום הממשלה". יעלון קיבל סקירה על מתווה האימונים שעברו לוחמי החטיבה האדומה, שבקרוב תעבור לפיקודו של אלוף-משנה נמרוד אלוני. "חטיבת הצנחנים הייתה בתרגיל עוצבתי של שבוע ימים. הם הלכו ברגל וטסו - בהחלט משימות מורכבות", הוסיף שר הביטחון.

עוד בנושא צבא וביטחון
"תבואו דחוף": האזינו לשיחה למד"א אחרי הדריסה בירושלים
חמאס משתמש במכונות חפירה כדי להאיץ את חפירת המנהרות בעזה
פעילי ימין טוענים: שב"כ משתמש בשיטות חקירה אגרסיביות

שר הביטחון, משה (בוגי) יעלון, בביקורו בתרגיל של חטיבת הצנחנים הסדירה. אפריל 2015. אריאל חרמוני, משרד הביטחון
שר הביטחון יעלון במהלך התרגיל, היום/משרד הביטחון, אריאל חרמוני

לדברי יעלון, "בסיכומו של אימון, החטיבה עברה את כל סוגי הלחימה והאתגרים שהיא תצטרך להתמודד איתם בצפון ובדרום". יעלון שיבח את הלוחמים ואמר: "אני יכול להסתכל בסיפוק רב על מה שאני רואה בשטח".

שר הביטחון הדגיש: "בין השנים 2013 ו-2014 נאלצנו לעצור חלק מהאימונים, בעיקר של המילואים, אבל גם בסדיר, נוכח המצוקה התקציבית. בשנת 2015, שבעיצומה אנו נמצאים, חידשנו את האימונים במלוא הקצב. זה חשוב מאוד - גם ליחידות הסדירות וגם ליחידות המילואים - כדי להגיע למוכנות גבוהה של הצבא בכל עת, ואני שמח על כך".

לפניות לכתב אמיר בוחבוט: amirbohbot@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully