וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפוליטיקאי שמתגאה בהיותו פמיניסט נתפס במועדון חשפנות

מאג'יד נוואז, פוליטיקאי מהמפלגה הליברל-דמוקרטית בלונדון, נתפס על ידי מצלמות האבטחה במועדון חשפנות במזרח העיר. מה אשתו הטרייה חשבה על הבילוי המפוקפק?

פוליטיקאי בריטי נתפס במועדון חשפנות. דיילי מייל, צילום מסך
גם כן פמיניסט/צילום מסך, דיילי מייל

הממלכה הבריטית סוערת בימים האחרונים לאחר שהפוליטיקאי מאג'יד נוואז, שמתגאה בהיותו פמיניסט, נלכד בעדשות מצלמות האבטחה במועדון חשפנות במזרח לונדון. על פי דיווחים באתר ה"דיילי מייל", נוואז ביקש שני ריקודים פרטיים מחשפנית אליה התחבר במיוחד.

עובדים ששהו במקום באותה שעה סיפרו כי הפוליטיקאי הטריד את החשפנית לאורך כל הערב, וכי התנהגותו הייתה בלתי נסבלת. למעשה, אנשי הצוות טענו כי נוואז היה שיכור כלוט, והשומר במקום איים שיעיף אותו החוצה אם ימשיך להתנהג בגסות.

ניק קלג ומאגי'ד נוואז. דיילי מייל, צילום מסך
מאג'יד וניק קלג, סגן ראש ממשלת בריטניה/צילום מסך, דיילי מייל

"הוא היה עקשן מאוד ולא הפסיק לגעת בה ולבקש שהיא תיגע בו. בשלב מסויים הוא ביקש מהחשפנית שתתלווה אליו החוצה וכשהיא סירבה, התעקש לקבל את מספר הטלפון שלה" סיפר ג'יי שאם, מנהל המועדון.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

צפו בפוליטיקאי מבלה במועדון:

נוואז בן ה-37 נחשב לכוכב עולה במפלגה הליברל-דמוקרטית, ונחשב לדמות בולטת מאוד בקהילה המוסלמית. בריאיון שנערך עמו בשנת 2013 טען שהוא מחשיב את עצמו כפמיניסט, וחשבון הטוויטר שלו מופיע הציוץ "לא צריך להיות אישה כדי להילחם על זכויות נשים", ציוץ שמקבל כעת משמעות שונה לחלוטין.

הפוליטיקאי הצעיר נישא בחודש אוקטובר האחרון לרייצ'ל מגרט, והוא אב לבן מנישואים קודמים. דובר מטעמו טוען שמדובר באי הבנה גדולה. "הסרטון צולם לפני שמאג'יד התחתן. השושבין שלו לקח אותו למועדון שמיועד לגברים בלבד, וארוסתו (כיום אשתו) הייתה מודעת למתרחש". כמובן, היא הייתה מודעת לזה שבן זוגה מבקש מספרי טלפון של חשפניות.

נוואז מצייץ: כן. אני מאשר ששקיץ שעבר ביליתי במסיבת רווקים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully