וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הישראלי המכוער באוטובוס: "אם לא היו פה נוסעים הייתי מזיינת אותך"

שלומי גבאי

8.4.2015 / 0:35

נוסעת בקו 852 של אגד מפרדס חנה לתל אביב תועדה מגדפת את הנהג, משום שלא הייתה מרוצה מהרעידות שהורגשו בשעת עצירה. בסרטון היא נראית בועטת בפח ומקללת: "אי אפשר לשבת יא מניאק, הייתי מטייחת אותך, מי אתה בכלל?"

צילום: ליאור גונן, עריכה: מתן חדד

הישראלי המכוער - הפעם באוטובוס. נוסעת בקו 852 של אגד מפרדס חנה לתל אביב תועדה מגדפת את נהג האוטובוס ומקימה מהומה במהלך הנסיעה. הסיבה המגוחכת, כך לפחות כפי שעולה מהסרטון שמובא כאן: הנוסעת לא הייתה מרוצה מהנסיעה ומהעובדה שהאוטובוס "רעד" כשעמד במקום.

התקרית אירעה אתמול (שלישי) בצהריים כאשר האוטובוס היה בפקק תנועה ברחוב אהרונסון שבחדרה. אז, לפי העדויות, אחת הנוסעות החלה להתלונן כי האוטובוס אינו תקין וכי הוא רועד בצורה לא נעימה. הנוסעים אמרו כי האישה צעקה לנהג ממקום מושבה שמוטב שייסע למוסך כי "האוטובוס לא שווה כלום".

עוד ידיעות בנושא
"שמנה, זבל כמוך יש בשפע": צפו במכות בין נשים בחנות בגדים
שוב התפרעות בטיסה: נוסע תקף וקילל, הצוות סירב להתלונן
"סעי יא מפגרת": איומים וקללות בגינת המשחקים ולעיני ילדים בראשל"צ

במשך כמה דקות היא הביעה את מורת רוחה, ואף פנתה לנוסעי האוטובוס, שהצטרפו אליה למחאה. אלא שאם עד אז מדובר היה בביקורת שהייתה אולי לגיטימית - המצב הידרדר לכדי אלימות מילולית. לפי העדויות, היא קמה לעבר הנהג, בעטה בפח האשפה המונח לידו וקיללה אותו לעיני הנוסעים הנדהמים.

"סעמק, ערס! אם לא היו פה נוסעים הייתי מזיינת אותך! הייתי מטייחת אותך, מי אתה בכלל? תרד למטה, אני רק בגלל הנוסעים, יא בן זונה. אי אפשר לשבת. חתיכת זבל, יא מניאק! יא הומו", צעקה האישה לעבר הנהג הוותיק, אבי מוסטל, שהחליט להפגין איפוק למול המילים הקשות שהופנו אליו.

תיעוד: מקללת את הנהג "כי האוטובוס רועד ברמזור". צילום מסך
האישה מקללת את הנהג/צילום מסך

בזמן האירוע, הנוסעת קיללה גם את אחד מנוסעי האוטובוס, שהסריט את המתרחש ואמרה לו: "למה אתה מצלם? אתם צריכים להיות איתי ולא נגדי. החברה הזו לא שווה כלום". לדברי הנוסעים, האישה נותרה באוטובוס עד שזה הגיע ליעדו בתל אביב, אולם היא המשיכה להתלונן על טיב כלי הרכב ועל הנהג עצמו.

נוסע שהיה על האוטובוס סיפר לוואלה: "אני לא מבין איך אישה בגיל כזה מתנהגת כך ומנבלת את פיה כלפי הנהג שהיה מאופק וסבלני. מסתבר שלא למדנו כלום מכל האירועים האחרונים שפורסמו. במצבים כאלה דרוש שיהיה איש ביטחון על האוטובוס, או בכל רכב ציבורי, כי זה היה ממש קרוב לתקיפה פיזית".

מאגד נמסר: "למרבה הצער, נהגי אגד נדרשים מעת לעת להתמודד עם תופעות מסוג זה, שמאפיינות התנהגות גסה כלפי נותני שירות בכלל בחברה הישראלית - רופאים, אחים ואחיות, דיילי טיסה, פקידי קבלה במלונות וכו'. יש לגנות בחומרה תופעות כאלה ונהגי אגד מונחים לנהוג באיפוק למולן. עם זאת יש לזכור שמדובר בקומץ אנשים בחברה הישראלית שאינו מייצג את הציבור הישראלי כולו".

(עדכון ראשון: 17:35)

  • עוד באותו נושא:
  • אגד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully