וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישה הותקפה מינית בתל אביב – עוברי אורח המשיכו ללכת

24.3.2015 / 19:30

פרסום ראשון: במהלך הליכת בוקר עם כלבה, הותקפה האישה בדרום העיר והחשוד ביצע בה מעשה סדום. במשך דקות ארוכות היא זעקה לעזרה, אך רק אישה אחת נענתה לקריאותיה והזעיקה משטרה. פרקליטת החשוד: "הוא היה בהתקף פסיכוטי"

צילומי אילוסטרציה בשדרות הר ציון בדרום תל אביב , מרץ 2015. ראובן קסטרו
עשר דקות של תקיפה ואדישות. שדרות הר ציון, הערב/ראובן קסטרו

אין גבול לאדישות: תושבים רבים חלפו ביום חמישי בבוקר בשדרות הר ציון שבדרום תל אביב, בעת שעל פי החשד אישה בת 37 הותקפה מינית לאור יום, במהלך טיול בוקר עם כלבה. החשוד בתקיפה, אזרח זר מגאנה בשם קוני מודה, נעצר זמן קצר לאחר מכן והבוקר (שלישי) הוארך מעצרו בשלושה ימים.

מחקירה ראשונית עלה כי החשוד התנפל על האישה מעט אחרי השעה 07:00 בבוקר, הוריד אותה על ברכיה במרכז הרחוב וכפה עליה יחסי מין אוראליים. באותה עת, האישה ניסתה להתגונן מפניו ולזעוק לעזרה לעבר עוברי האורח, אך לשווא. מרביתם המשיכו בדרכם והעדיפו להתעלם מהמתרחש, עד שאישה אחת עצרה במקום וניסתה להצילה. לאחר שהבינה כי לא תצליח לגבור על התוקף, ניסתה לבקש מעוברי אורח טלפון נייד על מנת להזעיק עזרה. דקות ארוכות חלפו עד שאדם אחד הסכים למסור את הטלפון לעדת הראייה, שהזעיקה את שוטרי תחנת שרת אשר השתלטו על התוקף וחילצו את האישה. לפי הערכתם, התקיפה וההתעלמות הגורפת ארכו כעשר דקות.

עוד ידיעות בוואלה חדשות:
152 בני אדם נהרגו בהתרסקות מטוס בהרי האלפים בצרפת
צה"ל מעכב הצטיידות ויפטר 2,000 אנשי קבע עד 2017
הדרישות של בנט: תיקי הביטחון, החינוך והדתות

צילומי אילוסטרציה בשדרות הר ציון בדרום תל אביב , מרץ 2015. ראובן קסטרו
רק אישה אחת ניסתה לחלץ את המותקפת ולהזעיק משטרה/ראובן קסטרו

בדיון שנערך היום, חוקר המשטרה רב-סמל מתקדם משה פויסטרו הגיש לשופט ירון גת את חומר החקירה, שבו הייתה הן עדות האישה שהותקפה, והן עדותה של עדת הראייה. השתיים תיארו כיצד עוברי האורח נהגו באדישות, ולא עשו דבר על מנת להציל את האישה מהתקיפה. עורכת הדין של החשוד, סנדי אלמוגי, טענה כי מרשה נמצא במצב פסיכוטי, וככל הנראה חווה התקף במהלך התקיפה.

חומרת האירוע הביאה את מפקד תחנת משטרת שרת, סגן-ניצב שחר חמדי, לקדם את החקירה במהירות וכבר היום הגישה המשטרה הצהרת תובע מטעם פרקליטות תל אביב. כמו כן, השוטרים הצהירו כי בכוונתם להגיש כתב אישום נגד החשוד עד ליום חמישי בשורת עבירות, בהן ביצוע מעשה סדום ותקיפה חמורה.

אורית סוליציאנו, מנכ"לית איגוד מרכזי הסיוע לנפגעות ולנפגעי תקיפה מינית, אמרה הערב כי "ההתעלמות המצמררת מזעקותיה של אישה שהותקפה בתל אביב היא בלתי נתפסת. זוהי התעלמות המעידה על התאבנות מוסרית, בחברה אשר נהגה לחרות על דגלה את הערבות ההדדית והסולידריות החברתית. אנו קוראות למצות את הדין עם הפוגע ועם עוברי האורח אשר לא נזעקו לעזרה. בה בעת, על עיריית תל אביב ומשטרת ישראל לנקוט באופן מידי בצעדים לשיפור הביטחון האישי של תושבות העיר במרחב הציבורי.


לפניות לכתב אבי אשכנזי: aviash123@walla.co.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully