וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: מה עשו מפעילות ההאמר הקרבי לכבוד פורים?

3.3.2015 / 11:26

עשרות חיילות וקצינות מפלוגת יעל של מפעילות האמר קרבי צילמו סרטון מיוחד לחג הפורים שבו הן נראות מחופשות על רקע ג'יפים צבאיים. הסרטון צולם במתקן אימונים שמשמש לתרגול באיתור מנהרות והוקם אחרי מבצע "צוק איתן"

מתוך דף הפייסבוק "מפעילות האמר קרבי"

עשרות חיילות וקצינות מהמרכז לאימוני יבשה בצאלים, החליטו לנצל את ההפוגה בעיר הפלסטינית המדומה שבה מתאמנים חיילי צה"ל בלחימה בשטח בנוי, על מנת לצלם סרטון מיוחד לחג הפורים. החיילות והקצינות מפלוגת יעל של מפעילות ההאמר הקרבי שילבו חוש הומור וחוש מוסיקלי בסרטון המצולם על רקע ג'יפים מסוג "האמר", שבו חלק מהן מופיעות מחופשות. הסרטון צולם במתקן האימונים שהוקם לאחר הפקת הלקחים ממבצע "צוק איתן" ומשמש לתרגול באיתור מנהרות.

עוד בוואלה חדשות:
אובמה על ביקור נתניהו: "טעות לבוא שבועיים לפני בחירות"
קצין בכיר מגבה החיילים ששיסו כלב בפלסטיני: "צעד מידתי"
"לא חשבתי שיענה": הישראלי שקיבל מייל תשובה מאובמה

מפעילות ההאמר הקרבי משתלבות באימוני היבשה של צה"ל הן בסדיר והן במילואים. רכבי השטח שלהן בדרך כלל מחופשים לנגמ"שים או לטנקים כדי לדמות ככל הניתן את המציאות בשדה הקרב. תנאי השירות של החיילות האלה ידועים כשוחקים ביותר, ובזרוע היבשה משתדלים לשדרג אותם בשנים האחרונות כדי למנוע נשירה מהפלוגה. במסגרת הצעדים שנוקטים בזרוע היבשה, החיילות משנות גזרה לעיתים קרובות ומשתתפות גם בתרגילים בצפון הארץ.

לפניות לכתב אמיר בוחבוט: amirbohbot@walla.com

  • עוד באותו נושא:
  • צאלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully