וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: 2 היצורים הארסיים בעולם במלחמת קיום - מי ניצח?

עכביש גב-אדום קטלני החליט ללכת על אויב אכזרי לא פחות - נחש חום מזרחי ארסי - וגם בקרב בין שני היצורים המסוכנים בעולם יש רק אחד שיצליח לצאת בחיים

יוטיוב

איכר ממלבורן, אוסטרליה, תיעד את הרגע שבו עכביש גב-אדום, אחד מהיצורים המסוכנים ביותר בטבע, נאבק בנחש חום מזרחי, יצור ארסי לא פחות. על אף הבדל הגדלים ביניהם, העכביש הצליח להרים את הנחש מעל הקרקע ולעטוף אותו בקוריו - עד שהוא מת.

קרב הענקים הזה קרה מתחת לרכב של אשת האיכר בסוף השבוע האחרון. "זה פשוט מטורף", אמר ניל פוסטלת'וויט, האיכר הצעיר שתפס את הרגע, "אני לא מאמין שהעכביש הצליח לעצור את הנחש ולהכניסו לקן שלו". כשניל הבחין בנחש, הוא חשב שהוא מת. למזלו, הוא שם לב שהנחש עדיין חי רגע לפני שנגע בו.

תיעוד של קרב בין נחש לעכביש. תמונות גולשים
עכיש נגד נחש - מי ינצח?/תמונות גולשים

הנחש החום מזרחי ידוע בארס החזק שלו שיכול לגרום למוות מידי. אם כך- איך הצליח העכביש להשתלט עליו? גם לעכביש גב-אדום יש רעל שמסוגל להביס את אויביו ובקרב הזה הוא הצליח לפזר את הרעל שלו לפני שהנחש עשה זאת. הנחש מת במהלך הלילה, ובבוקר מצא ניל את גופתו נאכלת על ידי נמלים.

ניל סיפר לדיילי מיילי האוסטרלי שמשפחתו מוצאת לעיתים קרובות עכבישים בביתם. היצור הזה התגורר מתחת למכונית של אשתו - ועכשיו היא מפחדת לחזור לשבת מאחורי ההגה, "אשתי לא רוצה לנהוג במכונית שלה עד שלא נעביר בה שטיפה יסודית", הוא סיפר.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

עוד בנושא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully