וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כך תנסה המשטרה לפענח את השוד האלים שהפך לתיק רצח

27.2.2015 / 0:37

בעקבות מותה בבית החולים של בלה משיח, שתיקה נשדד ממנה באלימות בחולון, הפכה משטרת תל אביב את התיק לתיק רצח. מפקד המחוז הורה לתת קדימות עליונה לחקירה, והשוטרים כבר חזרו היום לזירה

צילום: יוסי ציפקיס עריכה: ניב פוקס

משטרת תל אביב הפכה אתמול (חמישי) את תיק השוד של בלה משיח בת ה-67 בחולון, שמתה אתמול בבוקר מפצעיה, לתיק רצח. "מדובר במקרה חמור ואנו נעשה הכול ונשתמש בכל האמצעים העומדים לרשותנו כדי לבוא בחשבון עם מי שביצע את הפשע הנורא הזה", אמר לוואלה חדשות ראש צוות החקירה, סגן ניצב רונן אבינאלי.

עם היוודע מותה של משיח בבית החולים וולפסון בעיר, הנחה מפקד משטרת מחוז תל אביב, ניצב בנצי סאו, לתת קדימות עליונה לתיק החקירה. המשטרה הקצתה מספר גדול של חוקרים, אנשי מודיעין ובלשים כדי לקדם את החקירה. בין היתר, הגיעו השוטרים שוב לזירת הפשע בסמוך לבית החולים בניסיון למצוא רמז שיוביל אותם לפענוח הפשע.

עוד בוואלה חדשות:
"ראינו פורנו בעירום ושיחקנו פלייסטיישן": העדויות נגד הפדופיל
אחרי שפוטר והוחזר: אלי מויאל עוזב את הליכוד
תיעוד: הדרך המקורית של שב"ח להסתנן לישראל

בלה משיח, בת 67, שנשדדה באלימות בחולון ומתה מפצעיה. באדיבות המשפחה
לפי החשד, התוקף התנפל עליה בעת שהלכה בסמטה בדרכה הביתה בשעות הבוקר. בלה משיח/באדיבות המשפחה

משיח הותקפה לפני כשבוע בידי אלמוני ששדד אותה בסמוך לבית החולים. לפי החשד, התוקף התנפל עליה בעת שהלכה בסמטה בדרכה הביתה בשעות הבוקר. הוא חטף את תיקה, חבט בה והפילה אל הקרקע, ומיד לאחר מכן הוא נמלט מהמקום. משיח הצליחה לקום ולצעוד לבית של חבר שגר בסמוך, אך לאחר זמן קצר היא התמוטטה.

משיח פונתה לבית החולים איכילוב כשהיא מחוסרת הכרה. הרופאים אבחנו אצלה שטף דם תוך-גולגולתי והיא אושפזה במצב אנוש. אחרי מאבק ממושך על חייה, שלשום העריכו הרופאים כי מצבה של משיח אינו הפיך וכי אפסו הסיכויים להצילה. הבוקר נקבע מותה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
בלה משיח, בת 67, שנשדדה באלימות בחולון ומתה מפצעיה. באדיבות המשפחה
שלשום העריכו הרופאים כי אפסו הסיכויים להצילה. משיח בבית החולים/באדיבות המשפחה

"מי שעשה את הפשע הזה לא גנב רק את התיק של אימא שלי, אלא גנב לה את החיים. זה לא בן אדם, זה איש בלי מצפון", אמרה ויקטוריה, בתה של משיח, בעקבות מות אמה. "אימא הייתה בדרך הביתה. באחת הסמטאות ליד בית החולים וולפסון התנפל עליה אלמוני. הוא דחף אותה, הפיל אותה אל הארץ ומשך את התיק שלה. אימא קמה, הגיעה לבית של החבר שלה כי אפילו את המפתח לבית שלה הוא גנב". לדברי הבת, תחילה חשבה משיח כי לא נפגעה, אך כעבור שלוש שעות היא חשה ברע. "היו לה בחילות וכאבי ראש", סיפרה הבת. "אחרי זה היא התעלפה, ומאז היא הייתה מחוסרת הכרה".

לפניות לכתב אבי אשכנזי: aviash123@walla.co.il

(עדכון ראשון: 19:37)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully