וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בליל הכלולות: החתן הכה את הכלה כי לא הצליח להפשיט אותה

איימי הייתה בטוחה שהחתונה שלה ושל בחיר ליבה גאווין תהיה חלומית. כשהם הגיעו לבית המלון והוא לא הצליח להפשיט אותה משמלת החתונה, החלום הפך לסיוט

איימי דוסון וגאווין גולייטלי. פייסבוק, צילום מסך
איימי ביום החתונה עם השמלה הבעייתית. "חשבתי שאני עומדת למות"/צילום מסך, פייסבוק

כמו הרבה נשים אחרות, איימי דוסון קיוותה שיום החתונה שלה יהיה חלומי ובלתי נשכח. הצעירה בת ה-22 נישאה לבן זוגה, גאווין גולייטלי בן ה-29 בחודש אוגוסט האחרון בריינטון, בריטניה. היום המאושר של השניים קיבל תפנית מזעזעת כשהם הגיעו לבית המלון כדי לבלות את ליל הכלולות שלהם.

גאווין ניסה להפשיט את איימי משמלת הכלה שלה, אבל כשלא הצליח - הוא החל להכות אותה. "הוא זרק אותי על הרצפה והחל לחבוט בי. חשבתי שאני עומדת למות. היה לו מבט מטורף, כאילו הוא עומד להרוג אותי. זה היה יום מקסים וחבל לי שזה הסתיים בצורה כזאת", סיפרה הכלה המבועתת.

גאווין גולייטלי. פייסבוק, צילום מסך
הודה בתקיפה. גאווין גולייטלי/צילום מסך, פייסבוק

לדבריה, אין זו הפעם הראשונה שגאווין נוהג כלפיה באלימות. זה התחיל כשגילתה שהיא בהיריון, ומאז זה החמיר. "הוא התחיל להתנהג כך כשהייתי בחודש שמיני. הוא נעשה מאוד שתלטן ומניפולטיבי, והרגשתי שאני צריכה ללכת על קליפות ביצים כשאני לידו", אמרה איימי.

גאווין נעצר וטען שהוא לא זוכר את התקרית, אולם מאוחר יותר הודה באשמת תקיפה. הוא נדון לשנתיים של עבודות שירות ופגישות עם קצין מבחן. העונש לא סיפק את איימי, שהוציאה נגדו צו הרחקה והגישה בקשה לגירושין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully