וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוששים להתחתן ביום גשום? תמורת 150 אלף דולר תובטח לכם שמש

חברת התעופה Oliver's Travels מבטיחה לדאוג שביום חתונתכם תהנו ממזג אוויר נעים במיוחד - וכל זאת במחיר מופקע של 150 אלף דולר. האם יהיה מי שמוכן לשלם רק כדי לא לקחת את הסיכון? ואיך בכלל אפשר לשלוט במזג האוויר?

חברת תעופה תמנע גשם ביום חתונתכם. GettyImages
לך זה לא יקרה?/GettyImages

חתונות שתוכננו בקפידה במשך חודשים יכולות להיהרס רק בגלל שינויים פתאומיים במזג האוויר - וזה הרי הסיוט הגדול של כל זוג. עבורכם, חברת התעופה Oliver's Travels מציעה פתרון לבעיה המטרידה ומתכננת לשלוט בתנאי מזג האוויר ולדאוג לשמים בהירים ביום המאושר של חייכם - וכל זאת תמורת 150 אלף דולר. אולי אנחנו נאלץ להמשיך לחיות בפחדים - אבל יש לא מעט שיכולים להרשות לעצמם לשלם את המחיר האבסורדי הזה בשביל להיות רגועים יותר.

חברת התעופה היוקרתית תדאג למזג אוויר נעים באמצעות צוות "ניפוץ עננים" - חוליה המורכבת ממטאורולוגים וטייסים מיומנים, שיטוסו מעל העננים ויפזרו חומר מיוחד הנקרא "יודיד כסף". החומר מסוגל למשוך אליו אדי מים ולקשור ביניהם באופן יעיל ליצירת טיפות מים – וכך בעצם להעלות את כמות הגשמים. הרעיון הוא להגביר את הגשמים באזור האירוע כשבוע לפני החתונה – על מנת להבטיח שהשמים יהיו נקיים מענני גשם ביום המיוחל.

חברת תעופה תמנע גשם ביום חתונתכם. Oliver’s Travels,
יודיד כסף מחובר לכנף המטוס/Oliver’s Travels

אוליבר בל, מייסד ושותף ב-Oliver's Travels סיפר: "אנו גאים על הרעיון ושמחים שיש לנו את האפשרות להציע שירות כזה יוצא דופן וייחודי ללקוחותינו ולהבטיח להם שחתונתם תהיה שיחת היום".

בטכנולוגיה פורצת-הענן הזאת השתמשו לא מעט במשך השנים - וליתר דיוק היא נוסתה לראשונה כבר בשנות ה-40. בשנים האחרונות השתמשו בה באולימפיאדת בייג'ניג 2008, בהופעה של פול מקרטני ובחתונתם של הנסיך ויליאם וקייט מידלטון – והיום, בפעם הראשונה, הטכנולוגיה מוצעת לכל המרבה במחיר.

"מערכת בקרת מזג האוויר" זמינה כרגע רק בצרפת – אבל אם תצליח - היא תשווק גם בבריטניה. אם תהיתם איך בישראל, מדינה שמזכירה לנו בכל קיץ כמה חשוב לחסוך במים, לא משתמשים בטכנולוגיה הזאת - דעו שדווקא כן משתמשים בה ויותר מכך - על פי מחקרים, ישראל היא המדינה המובילה בעולם בהורדת גשם מלאכותי. אירית רחמים - לתשומת לבך.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

עוד בנושא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully