וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ה-CIA: "המלך עבדאללה היה מכור לוויאגרה"

המלך הקשיש שמת אתמול בגיל 90 עמד בראש הממלכה שאוכפת בקפדנות את חוקי השריעה, אולם תזכירים של סוכנות הביון המרכזית חושפים את ההוללות של בית המלוכה הסעודי. "סקס, סמים ואלכוהול - הכול מותר מאחורי דלתיים סגורות"

עבדאללה מלך סעודיה – ג'דה, ערב הסעודית, יוני 2014. AP
"עשה שימוש נרחב בוויאגרה". עבדאללה מלך ערב הסעודית/AP

מלך ערב הסעודית עבדאללה הלך לעולמו אתמול (שישי) בגיל 90 אחרי שהיה מאושפז בחודש האחרון בשל דלקת ריאות ועתה עולים וצצים דיווחים על אורחות חייו. על אף ששלט בממלכה האוכפת בצורה קפדנית את חוקי ההלכה האיסלאמית, נראה שהמלך הזקן לא היסס להשתמש בתענוגות שהציע המערב, בהן כדורי הוויאגרה לטיפול באין-אונות.

בתזכיר שחובר בשנת 2008 על ידי שלוחה של סוכנות הביון המרכזית של ארצות הברית (CIA) שפעלה בריאד והודלף על ידי ויקיליקס, נכתב: "המלך עבדאללה בן 92 (הטעות במקור) ועדיין הוא מעשן כבד, מקבל הזרקות הורמונליים ומשתמש באופן נרחב בוויאגרה". בתזכיר נוסף נכתב כי חברי בית המלוכה נהנים מאיסורים שמוטלים על אזרחיהם.

"כל הפיתויים והסטיות אפשריים - אלכוהול, סמים וסקס - אבל רק מאחורי דלתיים סגורות", נכתב בתזכיר. "החופש לרדוף אחרי תאוות בשרים היה אפשרי לאור העבודה שמשטרת הדת הרחיקה את עצמה ממקומות שבהם נכחו חברי בית המלוכה או שרק נתנו להם חסות".

לקריאה נוספת
המלך עבדאללה נקבר ללא מצבה ובחלקה לא מסומנת
איך ישפיע מלך סעודיה החדש על המזרח התיכון?
ערב הסעודית: המלך עבדאללה מת בגיל 90

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully