וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המועדון שמכניס רק גברים שמוכיחים שאיבר מינם ארוך

מועדון חדש ומפוקפק במיוחד דורש מגברים המבקשים להתקבל אליו להוכיח שאיבר מינם ארוך מספיק. מי שעובר את הסלקציה (18 ס"מ אם תהיתם), מקבל טבעת כסף

האתר הרשמי

סלקציה על בסיס צבע עור, מוצא או לבוש זה פאסה. תשאלו את האוסטרלים, שהקימו מועדון חדש אשר הכניסה אליו מותרת רק לגברים אשר איבר מינם מגיע לאורך של 7 אינץ' - קצת פחות מ-18 סנטימטרים. מי שעובר את מבחן המדידה מקבל טבעת כסף, המחוברת לאפליקציה בנייד שבאמצעותה יוכל להוכיח שהתקבל למועדון.

טבעת מועדון השבע. דיילי מייל, צילום מסך
טבעת הכסף שמוענקת למי שעבר את מבחן המדידה/צילום מסך, דיילי מייל

סרטון ההסברה של המועדון מצייר אותו כיוקרתי, אקסקלוסיבי ומפנק במיוחד. בפועל, מדובר באחת היוזמות היותר מגעילות שנראו אי פעם. מקימי המועדון סיפרו כי עד כה הוא מונה 18 חברים. "החלטנו להתרכז במשהו שנמצא בבסיס של הקיום שלנו וחשוב למערכות יחסים. כזה שכולם מקבלים, אבל לא מדברים עליו - הגודל של הגבר. עד עכשיו, לא הייתה דרך לאמת את גודל ה"חבילה" של הג'נטלמן שעומד מולך", סיפרו המקימים.

לא ברור אם המועדון הוא חלק מתעלול יח"צני או איגוד שקיים במציאות, אבל באתר שלהם תוכלו למצוא הוראות קבלה. "על החברים לעבור טקס חניכה ולמלא מספר טפסים. המועמדים ישלחו תמונות בצורה מאובטחת לחלוטין, והן ייבחנו בצורה דיסקרטית", נכתב באתר. הם מבטיחים שגם גברים שלא "יעמדו בדרישות" יכולו להכנס למועדון - אם יצליחו לגייס חבר שכן עומד בהן. המועדון, כמובן, פתוח גם בפני נשים - ללא צורך בבדיקות גופניות.

אם חשבתם שמדובר בעניין רדוד לגמרי ודאי תשמחו לדעת שמועדון ה-7 מייצג שבעה ערכים: כבוד, יושר, נאמנות, כבוד, מסירות, חזון וחדשנות. שמישהו יזכה אותם בפרס נובל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully