וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שתתה 3 ליטרים ביום - וזה מה שקרה לעור הפנים שלה

ניתוחים פלסטיים, זריקות בוטוקס ופוטושופ - אאוט. אחרי שתראו את פניה של שרה ג'ונס שצרכה שלושה ליטרים של מים ביום, תבינו שהניתוח האפקטיבי ביותר נמצא ממש בברז שלכם

צילום מסך

בכל פעם ששואלים דוגמניות מה סוד היופי שלהן, הן טוענות שהן שותות הרבה מים. מתברר שיש בזה משהו. אם לא האמנתם לדוגמניות, אולי תצליחו להתחבר לשרה סמית' הבריטית, שהחליטה לערוך ניסוי ולשתות שלושה ליטרים ליטרים של מים במשך 28 ימים. היא צילמה את פניה לפני שהתחילה את הניסוי ואחריו, והתוצאות מעוררות התפעלות. "העור שלי היה חסר ברק ונראה מת. כל פונקציה בגוף שלנו נשענת של מים שמסלקים זיהומים מאיברים בריאים, עוזרים לתאים מזינים לנוע ממקום למקום, מספקים לחות לאף, לאוזניים ולרקמות בגרון. כשאנחנו לא שותים מספיק, אנחנו פוגעים בכל התהליכים החשובים הללו, והם נפגמים. החלטתי לנסות ולראות כיצד ארגיש ואראה אחרי שאשתה שלושה ליטרים של מים במשך 20 ימים. התוצאות היו מדהימות", היא סיפרה.

שרה סמית' שתתה שלושה ליטרים מים ביום. מסך יוטיוב, צילום מסך
שרה סמית', לפני ואחרי המים.../צילום מסך, מסך יוטיוב

עוד באותו נושא

צפו: שתה 10 פחיות קולה ביום - וככה הוא נראה אחרי

לכתבה המלאה

שרה התייעצה עם נוירולוג ותזונאי לפני שהחלה את התהליך. היא העלתה את צריכה המים שלה למשך 28 ימים, והתמונות מראות את ההבדל העצום: סמית' נראית צעירה יותר במספר שנים. קמטים, כתמים, אדמומיות ומראה עייף נעלמו כמעט לחלוטין, והעור נראה חיוני ובריא. עם זאת, התמונות לא מרשימות את כולם. מספר גולשים טענו שמדובר בתאורה ואיפור שהעניקו לשרה מראה פנים צעיר יותר. "אין נתון עובדתי שקובע כי שתיית שמונה כוסות מים או יותר באמת משפרים ומבהירים את מראה העור" אמר ד"ר ג'ושוע זינצ'נר. למרות דבריו, אי אפשר להתעלם מהשינוי שחל בפניה של שרה. תשתו משהו?

עוד בנושא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully