וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדוגמנית שבמרכז הסכסוך בין רוסיה ואוקראינה

מיה זארינג בת ה-28, שמתהדרת במידת חזייה של 34K, זכתה בתואר "בעלת היופי הטבעי ביותר ברוסיה". אולם באוקראינה טוענים: היא בכלל אוקראינית והחזה שלה לא טבעי

צילום מסך

מלחמת התעמולה בין רוסיה ואוקראינה הפכה לביזארית במיוחד ובמרכזה ניצבת דוגמנית בעלת חזה ענק. מיה זארינג בת ה-28, שמתהדרת בחזה טבעי גדול במיוחד ובמידת חזייה של 34K הוכרזה השבוע כעל "בעלת היופי הטבעי ביותר ברוסיה".

הדוגמנית מיה זארינג שנבחרה לבעלת היופי הטבעי ביותר ברוסיה. אינסטגרם, צילום מסך
ככה נראה יופי טבעי?/צילום מסך, אינסטגרם

הבעיה עם ההכרזה הזו היא שזארינג נולדה בחצי האי קרים - שנמצא במוקד של סיכסוך מתמשך בין המדינות, שהגיע לשיאו בתחילת השנה, אז השתלטה עליו רוסיה באופן חד צדדי ללא הסכמת הממשלה האוקראינית. כעת טוענים באוקראינה שהרוסים בחרו בזארינג רק בכדי להשפיל אותם – והם גם טוענים כי החזה שלה בכלל אינו טבעי.

מומחית היופי האוקראינית אוקסנה מיילנק אמרה ל"דיילי מייל" הבריטי כי "הם בחרו בה רק כדי להתגרות בנו. מוסקבה צוחקת על אוקראינה ומנסה לנכס לעצמה את אחד מסיפורי ההצלחה שלנו", אמרה והוסיפה כי "זו עובדה שהיא לא אישה אמיתית".

הדוגמנית שעומדת במרכז הפרשה סירבה להתייחס אליה ואמרה כי היא לא מתעניינת בפוליטיקה: "אני גאה בחזה שלי, אני גאה בגוף שלי, אני גאה בתואר שזכיתי בו ואני גאה במולדת שלי", היא אמרה.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
הדוגמנית מיה זארינג שנבחרה לבעלת היופי הטבעי ביותר ברוסיה. אינסטגרם, צילום מסך
זכתה בתחרות חולצה רטובה בטלוויזיה והפכה לכוכבת./צילום מסך, אינסטגרם

זארינג, שחיה כיום במוסקבה, עבדה עד לפני שלוש שנים כמזכירה, אולם אז זכתה בתחרות חולצה רטובה בטלוויזיה והפכה לכוכבת. בדיווח של ה"דיילי מייל" צויין כי היא סרבה להגיב להאשמות לפיהן החזה שלה אינו טבעי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully