וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האירופאיות רודפות אחרי "השר החתיך בעולם"

אם לא היו לנו מספיק סיבות לקנא בשבדים, כעת מגיע גבריאל ויקסטרום ומציב רף חדש לכל הפוליטיקאים בעולם. מתי הביקור הרשמי בישראל?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
דוקטור, תציל אותי/מערכת וואלה!, צילום מסך

הבחור הנאה מהתמונה למעלה אוחז בג'וב נחשק שישמח כל אמא פולניה: שר הבריאות של שבדיה. המדינה שהביאה לעולם דברים מופלאים כמו איקאה ולהקת אבבא עומדת בימים האחרונים במרכז תשומת הלב העולמית בזכות גבריאל ויקסטרום.

השר הצעיר בן 29 בלבד, הפך לכוכב רשת לאחר שמעריץ טורקי הצטלם עמו והעלה לטוויטר. לחשבונו של גבריאל נוספו עשרות אלפי עוקבים ובעיקר עוקבות בימים ספורים בלבד. הוא הוצף בהודעות מנערות אירופאיות שחולמות, כנראה, להפוך לגברת ויקסטרום. "הוא צריך להיות דוגמן", כתבה גולשת אחת ואחר הוסיף "גבריאל הוא האובססיה החדשה שלי. הוא גורם לי להתמוסס!". התגובות הרבות הוכיחו שהשר הצעיר לא רק יפה, אלא גם צנוע. "אני לא יכול להרגיש דבר מלבד כבוד, אושר והפתעה. "אני מקווה שאוכל להוות דוגמה עבור נערים ונערות בטורקיה ובעולם כולו, ולתת להם השראה לעסוק בפוליטיקה".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מבטיחים שלא נשכח להצביע/מערכת וואלה!, צילום מסך

ויקסטרום הוא אבא לילד, אך הוא לא מוכן לדבר בריאיונות על מצבו המשפחתי ומעדיף לדבר על מערכת הבריאות ולא על מערכות יחסים. "המטרה שלי היא לוודא שכל אזרח בשבדיה מקבל שירותי רפואה מהשורה הראשונה, ותנאים שווים לכולם. כמו כן, אני רוצה להגדיל את האפשרויות של מבוגרים וילדים לעסוק בספורט". בקרוב במשכן הכנסת?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully